Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

79. fejezet

 - Onee-san, kész vagy?
Basszus, ez Kumiko.... Én meg itt állok egy szál törcsiben, miközben Ikuto ölel... Valamit gyorsan ki kell találnunk...
 - Most mi legyen? - súgtam.
 - Először is válaszolj neki... - bólintottam.
 - Igen, máris megyek! - kiáltottam.
 - Rendben, itt kint megvárlak akkor.
 - N... - válaszolni akartam, de Ikuto befogta a számat.
Amikor ránéztem, csak megrázta a fejét. Lefejtettem kezét a számról, és elléptem tőle. Visszamentem oda, ahol a ruháimat hagytam, de hűlt helyük volt... Hátam mögött távolodó, majd közeledő lépteket hallottam... Hátrapillantottam.. Ikuto kezében egy ruhával tért vissza...
 - Íme a ruhája, hercegnő - súgta hangtalan.
Megigézve néztem a ruhát. Meseszép volt... Színét nem tudnám pontosan meghatározni.. Egy mennyei szín... Közelebb léptem, és a ruha vállfájáért nyúltam...  Csak amikor már kezemben tartottam, csak akkor láttam meg a rajta fityegő kis csomagot... Belekukkantottam, és arcom színe vörösre váltott... Fe-fehérnemű... és mellette egy könyvecske.. a naplóm... Ránéztem, ő pedig megértette mit akartam..
 - Nem néztem meg mi az, ne aggódj - súgta - De most menj, és öltözz fel, gyorsan.
Bólintottam, és besiettem egy kis fülkébe. Magamra kaptam a ruhát, majd az odakészített szandált... Kilépve Ikuto kutató pillantásával találtam szembe magam..
 - Gyönyörű vagy - súgta elismerően.
Én megszeppenve bólintottam csak, és szorosan markoltam a naplóm..
 - Onee-san, kész vagy már? - hallatszott ismét Kumiko hangja.
 - Igen, már jövök - kiáltottam vissza.
Elindultam az ajtó felé, de Ikuto előtt megtorpantam.... A naplómra néztem, majd gyors átgondolás után döntöttem.
 - Kérlek vigyáz nekem erre, csak rád bízhato,m- nyomtam a kezébe.
 - Megtisztel vele, hercegnőm- hajolt meg.
Rámosolyogtam, majd kiléptem az ajtón. Kumiko odakint várt. Hihetetlenül aranyosan nézett ki. Amikor meglátott rám mosolygott, megölelt, majd belém karolt. Én viszonoztam mosolyát, majd karöltve indultunk reggelizni...