Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

47. fejezet

El se hiszem, hogy elfelejtettem őt... Hogy felejthettem el a bátyámat??? Na persze nem az igazi bátyám... Na várjatok, elmesélem nektek, hogy is történt. Miután Kaito, azaz Sensei itt hagyott minket, nagyon szomorú voltam. Napokig nem beszéltem senkivel, se Amaya-val, se a szüleimmel. Egész délelőtt ki se mozdultam a házból, csak délután. Akkor is csak a parkba mentem. Akkor is tavasz volt... A parkban is volt egy hatalmas sakura, mint a város minden parkjában és zöld ligetében. Egyik délután történt, amikor ismét a sakura-hoz mentem, hogy kisírjam magam, és gondolkozhassak. De ezúttal egy alvó fiút találtam ott. Kezével eltakarta szemét, egyik lábát felhúzta. Testét lehullott sakura-k borították. Óvatosan közelebb mentem, és letérdeltem mellé. Figyeltem az alvó arcát. Haja összekuszálódott, szempillái hihetetlenül hosszúak voltak, arca kedves. Akkor pedig lassan, álmosan kinyitotta szemét. Egyenesen a szemembe nézett. Olyan érzés volt, mintha olvasna bennem. Hirtelen felült, és elkapta egy tincsem. Szájához húzta, és csókot lehelt rá.
 - Hello, szépség. Hogy kerültél ide? - kérdezte.
 - A nevem Akane. És én minden nap ide járok - válaszoltam gyerekfejjel.
Ő csak elmosolyodott, majd a fának dőlt, és hívott, hogy üljek mellé. Én mellételepedtem. Ő volt az első, akinek akkoriban elmondtam, hogy mi bánt. Csak teltek a napok egymás után, és alig vártam a délutánokat. 3 hétig ment így minden. Volt amikor a parkban sétáltunk, volt, amikor beültünk ebbe a kávézóba, és volt, hogy  a városban sétáltunk. Egy nap megígértük egymásnak, hogy örökké egymás mellett leszünk, akár a testvérek. Miután letettük fogadalmunkat, többé nem találkoztunk. Amikor elmentem másnap a mi fánkhoz, csak egy levél várt rám. Sírva olvastam a levelet, és csalódott voltam. Úgy éreztem mindenki elhagy.  De aznap követett Amaya, és így minden rendbe jött. De az elkövetkező 1 évben, hiába tudtam, hogy reménytelen, mégis ott vártam rá 2-től este 7-ig... Egy idő után magammal vittem egy kis füzetet is, és rajzolni kezdtem. Újra és újra felidéztem az arcát, ás folyton őt rajzoltam... ahogy a sakura alatt alszik, a törzsnek dőlve pihen, vagy a messzeségbe kémlel. Rengeteg rajzom lett róla... De akkor jöttek a lányok, és teljesen megfeledkeztem róla... És most itt ül előttem. El se akarom hinni...
 - Mondd csak, miért tűntél el akkor? - kérdeztem.
 - Sajnálom, hogy akkor minden magyarázat nélkül ott hagytalak. De az édesapám nagyon megbetegedett... Azonnal Amerikába kellett őt szállítanunk...
 - És már jobban van?
Arcáról eltűnt a boldogság, és szomorúság költözött helyére. Szeméből eltűnt az életöröm, és magányosság költözött helyére.
 - Sajnos nem. 2 évvel ezelőtt meghalt...
 - Istenem, Kaiji... Annyira sajnálom...
 - Köszönöm. Miután apám itt hagyott, úgy döntöttem, muszáj megkeresnem a kishúgom - és rám mosolygott . Amikor olvastam, hogy az iskoládba minden évfolyamról a 10 legjobb fiú tanuló bekerül, azonnal tanulni kezdtem, hogy újra találkozhassunk....