Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

65. fejezet

Mégis ki ez a lány? És miről beszél? Várjunk csak.. Mintha Kaiji is ezt mondta volna.. hogy hamarosan itt az idő... És mintha azt mondta volna lányoknak, hogy ne hazudjanak nekem.. Tehát ő végre az én oldalamon áll.. Talán megtudhatom, hogy mit titkol előlem mindenki...
 - Mégis mit keresel itt? - pattant fel Misa.
 - Mint mondtam, itt az idő. Azért jöttem, hogy mindent elmondjak neki - lépett közelebb a lány.
 - Azt nem teheted! - pattant fel Frora is.
 - De igen. Ő utasított engem. Mindennek vége, lányok.
 - Nem teheted! Most nem!
 - Ez a mi dolgunk, nem a tiéd!
 - Már nem. Mostantól nincs jogosultságotok, hogy vele legyetek. A feladatok véget ért. Nincs rátok többé szükség.
 - Egy pillanat, mégis miről beszélsz te? Mi ez az egész? Elmagyarázná végre valaki, hogy mi folyik itt?
 -Bocsásson meg, hercegnő. Máris elmondok önnek mindent, ne aggódjon, Kérem legyen még egy kicsit türelemmel.
 - Hercegnő? Mégis miről beszélsz? Lányok, mi folyik itt?
Ránéztem lányokra... Teljesen össze voltak zavarodva.. de ugyan akkor dühösek is voltak... Még sosem láttam őket ilyennek... Mégis mi folyik itt?? Valami nagyon nincs itt rendben... A lányok teljesen kikeltek magukból.. szinte rájuk se lehetett ismerni... Eltűnt Frora könnyed játékossága, és Misa felületes komolysága... Helyére aggodalom, düh és még valami.. talán... félelem költözött... De vajon mitől félhettek ennyire? És mégis kiről beszélnek... Ki utasíthatta ezt a lányt... És mi ez a duma, hogy nincs jogosultságuk... és mégis milyen feladatuk ért véget??? Ekkor a lányok felém fordultak...
 - Akane, kérlek ne is figyelj rá!
 - Pontosan. Majd mi mindent elrendezünk, ne aggódj.
 - Na ebből elegem van. Nem tudom ki vagy, de most azonnal mondd el nekem, hogy mi folyik itt. És miért hívtál engem hercegnőnek?
 - Azonnal elmondom. A nevem Hikari, a királyi család egyik szolgálója vagyok. És azért hívtam önt hercegnőnek, mivel ön a trón örököse.