Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

61. fejezet

Hogy lehetek ilyen szerencsétlen? Az egész világon csak én vagyok ilyen szerencsétlen, vagy ez genetika? Miért kellet pont őt tárcsázni ennek a hülye telefonnak? A fülemhez emeltem..
 - Mi folyik ott? Akane mégis kivel beszélgetsz te ott? Akane, hallasz? - ordította Sensei a vonal másik feléből.
 - Igen, itt vagyok. Bocsánat, véletlenül tárcsázott a telefonom...
 - De mégis kivel beszélgetsz? Ki van ott veled? És honnan tudja, hogy ki vagyok?
 - Nem számít, most leteszem...
 - Ne merészeld... Ez fontos... Kivel va....
Kinyomtam... Most nem volt kedvem vele beszélni.. Túl sok minden történik velem mostanában... Visszatér a gyerekkori barátom, a baleset, Ian... Sensei menyasszonya... Amaya szerelme, Kaiji felbukkanás... És a régi rajzszakköröm... Ez már kezd sok lenni.... De mindenek előtt...  Kaiji-val kell tisztáznom a dolgokat... Először is azt, hogy honnan tudja mindezt...
 - Akane, ez mégis mi volt? Kivel beszéltél? - meredt rám Kaiji.
 - Éppenséggel azzal, akiről beszéltél...
 - Tessék? Tehát akkor te...
 - Igen mindenről tudtam... Már egy jó ideje.. És most kíváncsi lennék, hogy TE honnan tudsz ezekről?
Csend... Nem akar válaszolni... Elegem van ebből a sok titokból... Miért akar mindenki titkolni előttem valamit? Ennyire megbízhatatlan vagyok, vagy mi? Elegem van...
 - Rendben... Látom nem akarod elmondani nekem... Akkor most kérlek hagyj magamra...
 - Nem arról van szó, hogy nem akarom...
 - Csak nem teheted, igaz? Ezt már sokszor hallottam...
 - Várj kérlek... Ígérd meg, hogy nem szólsz róla senkinek...
 - Szerinted mégis kinek mondanám el?? Kinek mondhatnám el??
 - Mondjuk a barátodnak...
Ezt nem hiszem el... Még se tud annyit, mint gondoltam... Most mi legyen? Elmondjam neki, vagy ne? Hát ebből végül is nem lehet baj.. Ennél nagyobb biztos nem...
 - Ian-nek? De hát ők unokatestvérek! Ő mindenről tud!
 - Hogy mi? Ezt nem lehet...
 - Miért ne lehetne?
 - Ian az én unokatestvérem...