Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

55. fejezet

Jesszusom... mégis hogy jött rá? Hát persze... el is felejtettem, hogy Izuru szervezete mindig is elég gyenge volt, ezért általában míg a többiek játszottak, mi beszélgettünk... ezért ő sokkal több mindent tud rólam, mint a többiek... Vele mindent megosztottam régen...
 - Igen, ő az - válaszoltam őszintén.
 - Akkor tényleg elég bonyolult most a helyzet... Attól a fiútól, Kaiji-tól hallottam, hogy most a dokival jársz... Kedves embernek nézz ki - mosolygott rám.
 - Igen, nagyon kedves... Csak elég féltékeny típus.... Emlékszel Amaya-ra?
 - Egy gyerekkori barátod.
 - Pontosan. Amikor találkoztak a házamban, szinte egymásnak estek... Alig tudtam leállítani őket...
 - De ugye nem sérült meg senki....
 - Nem. Ne aggódj. De Ian... a doktor ma is jelenetet rendezett, amikor meglátta, hogy Kaiji-val együtt jövünk ki a házból...
 - Nem csodálom... Hidd el, bármelyik férfi így reagálna, ha meglátná, hogy a szerelme egy másik férfival lép ki az otthonából..
Elgondolkodtam... Lehet, hogy igaza volt...
 - Lehet.... de nem akarom, hogy mindig jelenetet rendezzen, ha találkozok egy régi ismerősömmel, vagy barátommal, aki mellesleg fiú...
 - Figyelj, ezzel együtt kell élned... Ez a szerelem ára... Ha igazán szereted őt, akkor a hibáival együtt kell szeretned.
El se hiszem, hogy pont tőle kapok ilyen tanácsokat... Sose hallottam még őt egyetlen lányról se beszélni... Mégis most úgy tűnik, hogy többet tud a szerelemről, mint bárki más. Hálás voltam neki... de nem tudtam, hogy köszönjem meg neki. Egy spontán ötlettől vezérelve közelebb húzódtam hozzá, és egy puszit nyomtam az arcára...