Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

60. fejezet

A fiúk csodálkozva néztek körbe a házba... Nem tudtam pontosan, hogy mi lepte meg őket ennyire... A házunk mérete, vagy az, hogy ennyi idő alatt mit hoztunk össze díszítés terén... De az előbbire szavazok...
 - Na akkor indulhat a buli? - szólalt meg a hátam mögött Kaiji.
A fiúk valamelyest visszazökkentek a valóságba, Kaiji-ra meredtek, majd pedig szélesen elvigyorodtak.
 - Igen -kiáltották egyszerre a barátnőimmel.
Kaiji a hi-fi-hez lépett, és bekapcsolta a zenét. A ház szinte pulzálni kezdett a hangerőtől. Mindeki visítozva kezdett bele a buliba. Mindenki nagyon jól érezte magát. Egyzer csak érzem, hogy valaki mögöttem áll. Hátra pillantottam, és Kaiji volt ott. Közelebb hajolt hozzám...
 - Gyere- csak ennyit mondott.
Nem tudtam mit akarhat, de láttam, rajta, hogy most komoly... Lehet, hogy történt valami, vagy ki tudja. Követtem őt. A titkos szobánk felé vezetett. Mind a ketten bementünk, majd becsukta az ajtót. Néma csend lett. Ez volt a ház egyedüli hangszigetel szobája... Ráadásnak nem is tudott rajtunk kívül róla senki. Itt nyugodtan beszélhettünk, akármiről is legyen szó. Kaiji nem szólt semmit. Odament a zongorához, és leült elé. Felhajtotta, majd egy lágy, kellemes dallamot kezdett játszani.
 - Figyelj, el kell neked mondanom valamit - kezdte el végre fojtott hangon.
 - Mondd csak - léptem hozzá közelebb, és leültem mellé.
 - Tudom, hogy furcsállni fogod, de úgy érzem, muszáj róla tudnod... A tanárod.. az új tanár... valójában nem az, akinek hiszed...
Jesszusom, honnan tud róla? Ebből még baj lehet... De várjunk csak, lehet, hogy egészen mást akar mondani, és nem azt, hogy ő valójában a herceg...
 - Ő valójában a herceg....
Hát ez nem jött be... Most mit tegyek? Megígértem neki, hogy nem mondom el senkinek a titkát... De egy pillanat... én nem is mondtam el... ő tudta meg valahonnan.... Remek, az ígéretem legalább nem szegtem meg. Na akkor következő lépés... Mit mondjak most? Mit is mondhatnék??
 - Akane, minden rendben? - nézett rám, és abba hagyta a játékot.
 - Persze semmi bajom - mondtam gyorsan.
 - Sajnálom, tudom, hogy ez hirtelen jött... Biztos lesokkolt téged...
Basszus, mit csináljak??? Várjuk, valami fojtott kiáltást hallottam.. Fülelni kezdtem és hallom, hogy a zsebemből jön... A telefonom... csak nem.. Ránéztem...  Ez nem lehet igaz... Pont Sensei-t kellett véletlenül felhívnom???