Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

53. fejezet

Miután így együtt bevonultunk az iskolába, sajnos szét kellett válnunk... a fiúk mentek az ő szárnyukba, Ian a gyengélkedőre, mi pedig az osztályainkba... Amikor beértem, mindenki hozzám sietett...
 - Amori-san, te mégis honnan ismered az új fiúkat?
 - Igazából alsó-középiskolában egy iskolába jártunk... és mind a rajszakkör tagjai voltunk...
 - Hogy te milyen szerencsés vagy... És az a fiú, akivel együtt jöttél?
 - Nos, ő mondhatni a testvérem... Kiskorunkban fogadtuk meg egymásnak, hogy mindig egymás mellett leszünk akár a testvérek... - meséltem nekik kissé zavarban.
 - Mázlista vagy... Olyan jól néznek ki a fiú barátaid... - mondta az egyik lány...
 - Ja, itt van neked Sensei, az új doktor, és az egész fiú részleg... Mi a titkod? - erre a kérdésre, mindenki visszatartott levegővel várták a válaszom...
 - Igazából nincs ebben semmi titok... Csak azért ismerem őket, mert mindig egyedül voltam, és azért megsajnáltak... De később Sensei és Kaiji is elhagyott... de most visszatértek...
 - És a doki? - kérdezte egy félénk hang...
 - Őt csak most ismertem meg a kórházban... előtte sose láttam...
 - Ahhoz képest gyorsan haladtok - mondta egy gúnyos hang.
 - Miben is? - szólalt meg egy ismerős hang.
Mindenki a hang irányába fordult... Senki se hallotta a csengőt, ezért nem is számítottunk rá, hogy a tanár már bent van... A lányok csoportja széjjelebb húzódott, és csak ekkor jöttem rá, miért is volt olyan ismerős a hangja...
 - Sensei...
De hát mit keres őt itt? Még nem lett volna szabad elhagyni a kórházat... Az igazgatónő szerint még egy hónapig nem kellett volna bejönnie... Ő rám meredt, és elindult felém...
 - Nos, Akane... Mesélj csak nekem is... kivel és miben is haladtok olyan gyorsan? - ért oda hozzám.
A lányok gyorsan a helyükre siettek, és pedig értetlenül meredtem fel rá... Nem tudtam megszólalni, de az egyik osztálytársaim kisegítettek....
 - Akane, most az új doktorral jár, aki nem rég jött át hozzánk..
 - Minden reggel együtt jönnek, és mennek...
 - Ráadásul tegnap a doki bejelentette, hogy csak Amori miatt jött ide..
Sensei figyelmesen hallgatta őket, majd láttam, hogy tekintete elborul... Ajaj, ennek nem lesz jó vége... Rám meredt, majd megfogta a karom, és magához húzott. Ajkait ajkaimra erőltette, és olyan erősen csókolt meg, hogy azt hittem meghalok... Hogy tehette ezt? Az egész osztály előtt... Ellöktem magamtól amilyen erősen csak tudtam, majd pofon vágtam...
 - Tehát erről van szó... Őt választottad helyettem - mennydörögte.
 - Már hiszel nekem? - lépett be egy lány az ajtón - Mondtam, hogy már nem szeret, tehát jobb ha elfelejted.
Mindenki a belépő lányra figyelt.
 - Hiro-sama... -súgtam alig hallhatóan.
 - Mit keres itt - esett neki Sensei.
 - Megmondtam, hogy nem adom fel egykönnyen... És főleg nem veszítek egy olyan lánnyal szemben, mint ő - mutatott rám.
Az osztályban néma csend lett. Mindenki a mi kis jelentünket figyelte. Istenem, bárcsak jönne valaki, és kivinne innen.. Könyörgöm jöjjön már valaki, aki megment... Léptek hangzottak a folyosóról... Könyörgöm akárki is vagy, segíts nekem...