Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

42. fejezet

Megállt, és mereven bámult Ian-re. Először zavar, majd düh látszódott rajta. Ian-re pillantottam. Állta Amaya tekintetét. Visszanéztem Amaya-ra, és (esküszöm olyan volt, mint egy régi cowboy filmben) gyorsan leszaladtam a lépcsőn. Mire leértem, Amaya a teraszajtóban állt. Ekkor meghallottam, hogy valakik lefelé sietnek a lépcsőn. Már megint mibe keveredtem? Szent egek. A lépcső felé pillantottam. A lányok már itt álltak nem sokkal mögöttem. Arcukon zavar tükröződött. Amaya-ra néztem. Tekintete még mindig a lépcsőt kémlelte, s pár pillanat múlva gúnyos hangon megszólal.
 - Nocsak, a dokik már haza is viszik a betegüket?
 - Az igazat megvallva én nem csak egy doktor vagyok, és számomra Akane se csak egy beteg.
Ettől a kijelentéstől Amaya-nak leesett az álla. Ian szavai nagyon megdöbbentették. Pedig hangja játékos volt, már-már flegma. Szavainak hangsúlyával mégis a kívánt hatást érte el, ami szemel láthatóan elégedettséggel töltötte el. Pár perces néma csend következett, amit csak a lányok halk sutyorgása zavart meg. Amikor Amaya újra összeszedte magát, hangja kemény volt, tekintetéből düh áradt.
 - Ezzel mégis mit akar mondani? Kinek képzeli magát, hogy ide jön? Mi jogon van itt? - esett neki Ian-nek.
 - És te? - kérdezte halál nyugodtan - Te mi jogon vagy itt?
 - Én vagyok Akane gyerekkori barátja.
 - És? Ezzel az indokkal több tucat ember lehetne itt... Vagy talán van valami más okod is? Talán szerelmes vagy belé?
 - Elég Ian, ezzel már túllősz a célon - állítottam le.
Azonban amikor Amaya-ra néztem, megdöbbentem. Amaya elpirult, és zavarban volt.  Ismét szám elé kaptam a kezem, és halkan, szinte alig halhatóan felsikítottam. Ezt nem hiszem el... Hogy Amaya--- ő--- én... engem szeret? Szerelmes... belém? Mégis mi folyik itt körülötte? Egy kar szorítását éreztem a csuklómon, ami a kert felé kezdett húzni. Kábultan bámultam a fogva tartó kéz gazdájára. Orrát a magasba emelve, céltudatosan húzott a titkos ajtóig. Amikor odaértünk, Amaya megnyomta a titkos gombot, és az ajtó kinyílt. Hangtalan osontunk át Amaya-ék kertjébe, amikor meghallottam, hogy kétségbeesett hangok kiállták a nevem. Hátra fordultam, de addigra már késő volt. a titkos ajtó bezárult. Visszafordultam Amaya felé, aki ekkora már a nappalijukba húzott. Ott lelökött a kanapéra, majd fölém tornyosulva rám kiáltott.
 - Mégis mit képzelsz? Kiket viszel fel magadhoz?
 - Amaya...
 - Miért csinálod ezt? Milyen kapcsolatban vagy azzal az orvossal?
 - Ő nem csak egy orvos...
 - Persze... ahogy az új tanárod se csak egy tanár, igaz? Mi van veled mostanság?
 - Semmi. Nincs velem semmi. És igazad van. Sensei se csak egy tanár. Ő Keita! A mi gyerekkori barátunk!
 - A-az nem lehet! Hiszen Keita 10 éve leköltözött! És azóta is minden nap ír nekem... Az nem lehet, hogy ő...
 - De igen. Nyugodtan menny be a kórházba, és győződj meg róla magad, ha nekem nem hiszel!
 - És a doki? Ő is valami régi barát? - förmedt rám.
 - Nem. Ő nem egy régi barát. Ő az a személy, akit teljes szívemből szeretek! - kiállottam már-már könnyes szemekkel.