Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

77. fejezet

Teljesen elfeledkeztem róla... De vajon most mégis mit akarhat.. Miért hív engem hajnali 3-kor? Felvettem, és lassan fülemhez emeltem a telefont..
 - Akane, te vagy az? Ott vagy?
 - I-igen...
 - Mégis merre vagy? Nem jöttél haza, és iskolában se voltál.. Minden rendben? Csak nem azzal az alakkal vagy? - förmedt rám.
Éppen válaszolni akartam, de nem volt időm... Ikuto kikapta a kezemből a telefont, és ő válaszolt helyettem...
 - Mégis miért üvöltözöl? Kinek képzeled te magad?
 - És te, Mégis ki a franc vagy? - üvöltötték a vonal túl feléről.
 - Én vagyok a hercegnő személyi komornyikja. Neked pedig most már semmi közöd hozzá, Amaya-kun - azzal lerakta a telefont, és a kezembe nyomta.
 - Ez mégis mi volt? - kérdeztem értetlenül.
 - Csak tettem egy szívességet... Bár lehet, hogy ezek után hamarosan feltűnik itt....
 - És ez a komornyik dolog...
 - Ja igen... Hát az igaz.. Lényegében én vagyok a jobb kezed meg hasonlók...
 - Értem....
 - Na de ideje visszamennünk a saját szobánkba... mielőtt még valaki ismét ránk nyitna, vagy fölfedezné, hogy a hercegnő nincs a szobájában...
 - Igazad van...
Egy sóhaj kíséretében elindultam... Ikuto kinyitotta nekem az ajtót, majd kitekintet, és körülnézett nem jön-e valaki. Intett, hogy tiszta a levegő... Kiléptem a szobából, ő pedig megfogta a kezem, és visszakísért a szobámba... Az ajtó előtt megálltunk, ő elengedte a kezem, majd meghajolt...
 - Jó éjszakát, hercegnőm. Remélem álmaimban újra láthatom önt - azzal eltűnt a folyosó végén...