Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

54. fejezet

A léptek egyre közelebbről hangzottak... Majd egyszer csak elhaltak.. Tehát megállt... Szerencsémre akkor ide tartott... Az ajtó lassan kinyílt, és mindenki oda kapta tekintetét...
 - Elnézést, Akane-ért jöttem... szükségem lenne rá, egy kis idő... - kezdte, de amikor meglátta milyen kis jelentbe csöppent bele, hirtelen elhallgatott.
Én nem figyelve senkire, fogtam magam, és odarohantam hozzá. Ő még mindig Sensei-t és Hiro-t nézte, maikor én belekaroltam, és odasúgtam neki, hogy menjünk. Egyenesen az udvarra mentünk. Egyikünk se szólt semmit, amíg el nem értünk a tornateremig. Kinyitottam nekem az ajtót, és amikor beléptem, a fiúk futottak felém.
 - Ake-chan, végre ideértél.
 - Mi folyik itt, miért hozott ide engem Izuru? - kérdeztem értetlenül.
 - Nos, igazából nekünk most tesi óránk lenne, de a tanár azt mondta, nem vagyunk elég motiváltak, hogy megmutassuk mire is vagyunk képesek.
 - Ez egy év eleji felmérő szerűség....
 - Ezért az mondtuk neki, ha idehozhatunk valakit, akkor elég motiváltak leszünk...
 - ő pedig beleegyezett...
 - És Izuru az egyetlen, aki nem tesizhet, mert gyenge a szervezete...
 - Akkor tehát én lennék a motiváló? - kérdeztem.
 - Pontosan - mondták egyszerre.
Mind elnevettük magunkat, majd kezdődött a tesióra. Hihetetlenek voltak a srácok... Szélsebesek, erősek, és nagyon jók a sportban... Játszi könnyedséggel vették az akadályokat... A súlyemelés, vagy távfutás meg se kottyant nekik... A magasugrásnál szinte repültek...
 - Ake-chan... kérdezhetek valamit? - szólalt meg a mellettem ülő Izuru.
 - Persze, mondd csak...
 - Mi történt a teremben, maikor bementem?
 - Ez egy hosszú történet....
 - Akkor csak egy kérdésre válaszolj... Az a férfi, aki a padodnál állt... Kaito volt ugye? Az első szerelmed...