Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

48. fejezet

Tényleg miattam tanult ilyen keménye? El se hiszem. Én nem érek ennyit.... Ráadásnak még el is felejtettem őt... A bátyámat... Gondolkoztam... Mit tehetnék én érte? És akkor eszembe jutott. A rajzaim! Sokáig gondolkodhattam, mivel Kaiji aggódva nézett szemembe.
 - Jól vagy? Sajnálom, ha zavarba hoztalak.... nem akartam....
 - Nem hoztál zavarba. Csupán elgondolkodtam valamin.
 - Igazán? És elárulod, hogy min? - nézett rám kedvesen.
 - Nem. De majd megmutatom - feleltem játékosan.
Ő elnevette magát, majd nekiláttunk saját nyalánkságunknak. Közben felidéztük a régmúlt történéseit, és jókat nevettünk néhány ballépésünkön. Miután végeztünk, ő rendezte a számlát (mert nem engedett engem fizetni), majd ismét egymásba karoltunk, és lassan elindultunk. Hogy hova?....
 - Mint mondtam, majd megmutatok valamit. Hát most van az a majd - mosolyogtam rá.
 - Rendben... De előbb várj itt egy kicsit - majd elsietett.
 Már vagy  5 perce eltűnt, amikor valamiféle motor hangjára lettem figyelmes. Megfordultam, és láttam Kaiji-t.. egy eszméletlen motoron ülve... Egy tűzvörös motor, rajta fekete kanji... Amikor közelebb ért, csak akkor láttam meg mi is az... Egy Suzuki GSX 1300 RK8-as! Jesszusom, milyen járgányokkal zúznak itt egyes emberek. Hitetlenkedve léptem oda a motorhoz, és minden apró négyzetcentiméterét alaposan szemügyre vettem. Kaiji az ülés alól elővett egy bukót, majd a kezembe nyomta.
 - Na akkor elárulod hova megyünk?
 - Nos rendben... A házunkhoz - mosolyogtam rá.
 - Még ugyan ott laktok?
Bólintottam, majd feltettem a bukósisakot, és felszálltam mögé a mocira. Kezeimet derekára rakta, majd felbőgette a motort, ami hirtelen ugrott egyet, majd füstölgő kerekkel elindultunk... Fák és autók suhantak el ,ellettünk. A levegő csak úgy süvített. Szorosan öleltem Kaiji-t, és közben élveztem a sebességet. Az amúgy 20 perces utat, röpke 5 perc alatt tettük meg. Megálltunk a házunk előtt, én gyorsan leszálltam, kinyitottam a kaput, Kaiji pedig betolta a motorját. A bukósisakokat a kormányra tettük, majd bementünk a házba.
 - Wow, ez a hely semmit se változott - nézett körbe.
 - Hát igen... Kivéve a konyhát, és a dolgozót...
 - És a titkos szobád?
 - Nos... került bele néhány új darab...
 - Majd vethetek rájuk egy pillantást? - mosolygott rám.
 - Persze, de előbb mutatni szeretnék valamit...
Elindultam fel a lépcsőn, ő pedig követett. Most nem hezitáltam a szobám kinyitásán. Nem volt miért... Amint beléptem, egyenesen  az íróasztalomhoz mentem, Kaiji pedig ledobta magát az ágyamra. Előkerestem a rajzaim, majd felkaptam őket, és letelepedtem Kaiji mellé.
 - Ezek azok, amiket mutatni akartam...
 - Mik ezek? - kérdezte, és elvette tőlem a kupacot.
 - Miután elmentél, én minden egyes nap elmentem a "mi" fánkhoz, hogy rád várjak. Egy idő után magammal vittem egy rajzfüzetet is... Azért, hogy ne legyek magányos, felidéztem az arcod, és lerajzoltalak... Ha csak rajzként is, de mindig velem voltál...
 - Mégis hányszor rajzoltál le? - kérdezte a tömérdek lapra meredve.
 - Annyiszor, ahány napot vártam rád a sakura alatt... 365-ször...