Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

74. fejezet

Mégis ki lehet ez a fiú... a játéka szinte földöntúli.. Teljesen átadja magát a játéknak.. szinte eggyé válik vele... A Hold sápadt fényénél akár egy messzi angyal... Óvatosan közelítettem meg.. Valami elemi erő húzott hozzá.. Szinte magához vonzott, akár egy mágnes... Nem tudtam neki ellen állni... Amikor odaértem hozzá, a zongorára tettem kezem, majd énekelni kezdtem.. Életemben nem hallottam még ezt a dalt, de mégis úgy éreztem, ismerem a szövegét...

"Kurai kako o ofu ni hakobu, mō atomodori wa... 
/Elragad a sötét múlt, nincs többé visszaút.../

Mūnraitodansu wa, kesshite kawaranai... 
/A Hold fénynél táncolunk, soha meg nem változunk.../

Anata to memorisutikku, watashi no kokoro wa atarashī kyoku kara kite iru... 
/Az emlék magával ragad, szívemből új dallam fakad.../

Watashi wa anata to no kako no yūsuhosuteru ni chūdoku ni naru omoide... 
/Az emlékek rabjává válok, a múltba veled szállok.../


Watashi wa kako o osorete, watashi wa shōrai e no fuan... 
/Félem a múltat, félem a jövőt.../

Watashi wa kare o wasureru no ga kowai... 
/Félek, hogy elfelejtem őt.../

Shikashi, soreha watashitoisshoni kokode wa arimasen... 
/De nem mert itt van mellettem.../

Watashi wa itsumo sō shimasu... 
/Mindig fogja a kezem.../"


Ez a dal felidézett bennem valamit... Hát persze! A kis zenélő doboz... Amit minden szülinapomra megkaptam.. Mindig csak a dal egy része volt rajta... Viszont, ha egymás után játszottam le őket, már majdnem meg volt a darab... Mi is volt az aljukra írva.. Egy név.. Tehát akkor ő küldte őket.. De mi is volt az a név... Gondolkodj.. Hát persze!
 - Ikuto - mondtam halkan, alig hallhatóan.Ő abbahagyta a játékot, kinyitotta a szemét, és rám nézett..
 - Akane, hát végre eljöttél....