Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

56. fejezet

Amikor megtettem, nem is voltam tisztában azzal, hogy mit csinálok... de amint megtettem, az egész teremben néma csönd lett.... A fiúk abbahagyták azt, amivel eddig foglalatoskodtak, és ránk figyeltek... Gyorsan elhúzódtam tőle, és lesütöttem a fejem... De késő volt, mind odarohantak hozzám, és faggatni kezdtek..
 - Ake-chan, ez mégis mi volt? - kérdezték szinte egy emberként.
 - Nos... csak segített valamiben, és megköszöntem neki - mondtam zavartan.
 - Miért, mi történt? Valaki tett ellened valamit?
 - Nem dehogy....
 - Akkor valaki bántott?
 - Fiúk, nyugalom. Nincs semmi baj.
 - Biztos? Ha mégis, csak szólj nekünk, mi elintézzük - mosolyogtak rám.
Istenem, pont mint régen... A lányokkal mindig mi voltunk a kis hercegnők, akikre a kerekasztal lovagjai vigyáztak... Minden lány velünk akart barátkozni... és persze a fiúkkal... De őket nem érdekelte senki.... Csak mi... Ők voltak... nem... ők második családom.
 - Mindent köszi srácok. Örülök, hogy itt vagytok - öleltem meg ismét őket.
Ők is megöleltek, és ebből egy hatalmas, csoportos ölelés lett. Majd visszamentek a tanárhoz, aki mindeközben szólongatta őket.... Izuru továbbra is ott maradt velem....
 - Bocsánat.. nem gondoltam, hogy így fognak reagálni - szólt oda neki...
 - Öööö, nem semmi baj... csak... csak meglepődtem - mondta fülig vörösen.
Szegénykém.. úgy tűnik eléggé zavarba hoztam....
 - Az előbbi témánkra visszatérve...
 - Igen, mondd csak - tért vissza egy pillanat alatta megszokott énjéhez.
 - Szerinted mit kéne csinálnom? Valószínűleg titeket se fog igazán kedvelni...
 - Tehát ez zavar téged... Attól félsz, hogy választanod kell a barátaid, és a pasid között....
 - Azt hiszem igen...
 - Akkor azt javaslom, hogy először beszélj vele, ha pedig az nem működik, akkor döntened kell, mi a fontosabb... A pasid, vagy a barátaid... Ne félj, akárhogy is döntesz, én ... vagyis mi melletted állunk - mosolygott rám.
 - Jaj, Izuru. Már úgy hiányoztál - öleltem meg.
A fiúk ismét megálltak, és odajöttek hozzánk. Na ezt már megint tisztáznom kellesz.... na mindegy, támadt egy jó ötletem...
 - Srácok ezt sem kell félreérteni. De ha már itt vagytok, támadt egy ötletem. Ma suli után ráértek?
Egymásra néztek, majd bólintottak.
 - Na akkor, suli után irány hozzám. Tartsunk egy bulit. Ünneplejük meg, hogy újra együtt a rajszakkör...