Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

59. fejezet

Amikor újra kinyitottam a szemem, arcok voltak előttem... Először csak homályosan láttam, majd egyre tisztábban... 2 lány, és 2 fiú hajolt fölém, miközben a nevemen szólongattak... Amikor már teljesen  tisztán láttam, felismertem őket... Frora & Misa, és Izuru & Kaiji... Mit akarhatna.. Óvatosan felültem, és rájuk néztem.
 - Sziasztok, történt valami? - kérdeztem még kissé álmos hangon....
 - Hogy történt-e valami? Végig aludtad a délutáni órákat. És senki se tudta hova tűntél.
 - Mindeki téged keresett, amikor nem találtunk se az osztályban, se a tetőn...
  - Az egész iskolát bejártunk, amikor az új lány mondta, hogy látott téged a ygengélkedőbe menni...
 - Hiro mondta el, hol vagyok? - csodálkoztam.
Bólintottak, majd segítettek leszállni az ágyról, és felvenni a cipőmet.
 - Azt hiszem fáradtabb voltma, mint gondoltam.... De legalább már jobban vagyok...
 - Akkor hazaviszlek - lépett oda hozzám Ian.
 - Ne. Nem kell - mondtam gyorsan - A barátaim haza kísérnek - kültem felük egy mosolyt.
Már majdnem kiléptünk az ajtón, amikor Izuru odahajolt hozzám, és a fülembe súgott valamit.
 - Nem kéne inkább elhalasztani a bulit? Az egészséged fontosabb...
 - Dehogy is, jól vagyok. Már semmi bajom - feleltem halkan.
Ő egy erőtlen mosoylt küldött felém, és kiléptünk a gyengélkedőről. Végig sétáltunk a folyosón, odakint pedig a fiúk vártak minket. Amikor megláttak, szinte egyszerre mosoylodtak el.
 - Hello, Csipkerózsika.
 - Hogy aludtál?
 - Elég fiúk - nevettem rájuk.
 - Akane, te miért nem mész előre Kaiji motorján... - szólt Misa.
 - Igen, mi pedig odavezettjük a többieket. Majd sietünk. addig legalább fel tudtok készülni a bulira- folytatta Frora.
A fiúkra néztem, aki még mindig mosolyogtak, és bólinottak felém, hogy benne vannak, menjek csak.
 - Hát rendben, ha nem gond - néztem Kaiji-ra.
 - Már idehoztam a motorom. Gyere, az iskola előtt parkolok vele.
Elköszöntem a többiektől, és Kaiji-val mentem amotorjához. Ideadta a sisakot, majd felszálltunk, és elindultunk. A kapuban még pont találkoztunk a többiekkel. Egy gyors integetés, és már nem is láttam őket. Nem mentünk olyan gyorsan, mint legutóbb, de nem is volt baj. A szél most nem süvített, hanem lágyan cirógatott. Hozzá bújtam Kaiji hátához, és erősen kapaszkodtam derekába. Becsuktam a szemem, és szinte olyan volt, mintha repülnék... Mesés érzés... Egyszer csak lassítani kezdtünk.. kinyitottam szeme, és megpillantottam a házunkat. Leszálltam a motorrol, most is kinyitottam a kaput, és betoltuk a járgányt. Besiettünk a házba, és én egyenesen a padlásra siettem. Kaiji pedig követett. Felentünk, mind a ketten, majd megkerestem azt a dobozt, maire ez volt írva "PARTY". Körülbelül 5-6 doboz lehetett... Gyorsan lehordtuk őket, és elkezdtük kipakolni tartalmukat. Pár perc múlva már úgy nézett ki a hely, mint egy klub... A konyhába mentünk, csináltunk pár koktélt, apró rágcsálni valókat, Kaiji pedig lehozta a hi-fi-t az emeletről... Amikor a kis csoport becsöngetett, mi már készen voltunk.. mindennel...