Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

44. fejezet

Ismét az órám csörgésére ébredtem. Rutinszerűen csináltam a dolgom. Amikor kiléptem a házból nem Amaya várt.... Hanem Ian... a hátsó ülésen pedig a lányok. Egy pillanatra megtorpantam. Mit csináljak Amaya ebédjével? De igazából nem is jött érte... Van egy ötletem... Odasiettem a kocsihoz, majd behuppantam az anyósülésre. Én az javasoltam, hogy a lányok meg én szálljunk ki a sulitól egy utcányira, hogy legyen belőle botrány, hogy az új sulidokival furikázunk, de Ian nem engedte. Amikor behajtottunk az iskolába mindenki minket nézett. Ian kinyitotta nekünk a kocsaiajtót, majd a vállamat átkarolva léptünk be az iskolába. Lányok sikítoztak, és hüledeztek, amikor Ian ellibbent melletük.. velem.. Mindneki olvadozva figyelte a dokit, és szemérmetlenül szólongatták, kacsintgattak rá, meg hasonlók. Felém csak egy gyilkosnak szánt pillantást küldtek. Amikor az osztályomhoz értünk, Ian megölelt, majd indult új törzshelyére... a gyengélkedőbe. Teltek az órák, és az ebédszünet előtti utolsó órát a hangszóró zavarta meg.
 - Kedves diákok! Ebédszünetben mindenki menjen a tornaterembe. Egy általános eligazítást tartunk. Az utána következő órák elmaradnak - hallatszott az igazgatónő kedves, mégis kemény hangja a torz hangszóróból.
Kicsengetés után mindenki a tornaterembe özönlött. Én próbáltam előre kerülni, hogy halljak is valamit. Nagy zaj volt, azonban amikor az igazgatónő fellépett a pódiumra, mindenki elhallgatott.
 - Kedves diákok, és tanárok. Négy fontos hírem van számotokra. Először is, mint hallottátok új tanárotokat baleset érte, ezért ebben a hónapban nem fog tudni bejönni. Másodjára egy új lánnyal bővül iskolánk. Hiro-sama a 3-1 osztályba fog járni holnaptól. Harmadszor, új iskolai orvosunk lett. Kérem, jöjjön és mutatkozzon be - intett Ian felé.
Fellépett ő is a pódiumra, és minden szempár rá szegeződött.
 - Sziasztok! A nevem Ian Johnson. Eddig a városi kórházban dolgoztam. Hogy miért jöttem ide? Mert itt van a lány, akit szeretek. HOgy ki az? Szerintem mindenki tudja, aki reggel látott megérkezni... Ha mégse, lessétek meg kivel megye haza - és egy elragadó mosolyt küldött a ledöbbent lányok tömegének.
Hallottam, ahogy barátnőim elnevetik magukat. Az igazgatónő visszalépett a mikrofonhoz, és megköszörülte a torkát.
 - Khm... Nos, köszönjük ezt az... érdekfeszítő bemutatkozást. Igazán nemes indítékok hozták iskolánkba, de , kérem az iskolán belül kerüljék a... testi kontaktust... - erre mindenki elnevette magát - Most pedig térjünk rá a negyedik dologra, ami idehozott minket, Az iskola tanácsa úgy döntött, hogy egy kisebb változást eszközöl az iskolában. A nyugati szárny ezentúl tiltott terület lesz mindenki számára, ugyanis új tanulóink érkeznek holnap. Az egész város minden iskolájának összesített, évfolyamonkénti 10 legjobb fiú tanulója fog ide járni...