Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

51. fejezet

Már megint mibe keveredtem? Ezt tuti félre fogják érteni... Istenem, mi lesz ebből...
 - Nyugi, elmagyarázok nekik mindent, ne aggódj - súgta oda nekem Kaiji.
Felnéztem rá, majd zavartan bólintottam. Lassan elindultunk feléjük, amikor megpillantottak arcukra zavar ült ki. Legalábbis a lányokéra.... Ian dühösen meredt ránk. Amikor a kocsihoz értünk ő kipattant, és ránk förmedt.
 - Akane, ki ez az alak? - hozzám beszélt, de Kaiji-t méregette közben.
 - Egy régi barátom. Tegnap találkoztunk újra - mondtam.
 - Akár csak Kaito? - kérdezte.
Ledöbbentem... Nem tudtam megszólalni.. nem tudtam mit mondhatnék erre...
 - Nem, nem úgy, mint Kaito. Belém nem volt szerelmes, ha erre vagy kíváncsi - segített ki Kaiji.
 - Valóban? - nézett rám, de most Kaiji válaszolt helyettem.
 - Igen, valóban. Kiskorunkban megfogadtuk egymásnak, hogy mindig egymás mellet leszünk, mint TESTVÉREK - hangsúlyozta ki a testvér szót.
A lányok is kiszűlltak a kocsiból, és odasiettek hozzánk.
 - Akane, ő az? - kérdezte Frora.
 - Őt rajzoltad, amikor találkoztunk? - folytatta Misa.
Zavartan bólintottam. A lányok még közelebb jöttek, és egyenesen Kaiji-re meredtek. Végig mérték őt a feje búbjától a lábujjáig. Majd szinte egyszerre szólaltak meg.
 - Akane, te tehetségesebb vagy, mint hittük. Teljesen élethűen rajzoltad le őt. És minden részlet egyezett.
Ian csodálkozva nézett ránk... Nem értette mi folyik körülötte.
 - Mégis milyen rajzokról beszéltek? - fordult a lányok felé.
 - Igaz is ön... te... még nem láttad őket...
 - Akane szobájában, az íróasztalán voltak a múltkor, ha jól emlékszem...
 - Mi akkor láttuk őket először, amikor kisgyerekként találkoztunk..
 - Azért figyeltünk fel rá a parkban, mert folyton a sakura alatt ült, és rajzolt...
 - Sose volt vele senki, de ő mindig mosolygott...
 - Egyszer odamentünk hozzá, hogy megkérdezzük miért csinálja...
 - Erre ő azt válaszolta, hogy így tarja maga mellett a testvérét...
Meséltek a lányok felváltva... Ian egyikükről a másikra kapdosta a fejét, és figyelte a kis történetet... Én pedig Kaiji-t figyeltem... Mosolyogva hallgatta a kis "mesét", majd amikor véget ért, rám nevetett.
 - Na ez már eléggé kielégítő magyarázat? - nézett Ian-re.
Ő zavartan bólintott, majd mellém lépett, átölelte a vállam, és a kosi felé kormányzott. Mielőtt kinyitotta volna az ajtót, visszafordult Kaiji felé.
 - Akarod, hogy elvigyünk? Hátul van még egy hely - ezt el se hiszem.. hogy Ian ezt mondta...
Kaiji rám nézett, én bólintottam, mire lassan elindult a kocsi felé. Nem várta meg, míg Ian előrehajtja az ülést, hogy könnyedén beszállhasson, ő beugrott a hátsó ülésre. A lányok is bekászálódtak mellé hátra, majd mi is elfoglaltuk helyünket...