Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

80. fejezet

Annyira más volt... Annyival jobb.. Közös reggeli a családdal... Már jó ideje nem éltem át... Most pedig annyira boldog vagyok... A reggeli alatt beszélgettünk... Elmeséltek néhány történetet a családunkról.. Én  pedig kíváncsian hallgattam őket... A reggeli után visszamentem a szobámba, és készültem az iskolába... Beléptem, és csak ekkor jutott eszembe, hogy a naplóm Ikuto-nál van... Gyorsan megfordultam, az ajtómban ott állt ő... Hátát az ajtófélfának vetve, egyik karját zsebébe dugva, másikban a naplómat lóbálva mosolygott rám...
 - Csak nem ezt keresed? - lökte el magát az ajtóból, és indult felém.
Zavartan bólintottam, majd elindultam én is felé. Amikor már csak egy lépés volt köztünk, megálltunk, egymásra néztünk...
 - Esetleg visszakaphatnám? - meredtem rá.
 - Persze. De előbb elárulod nekem, hogy miért is írtál rólam?
 - É-én ne-nem i-is í-í-írtam r-rólad.... - dadogtam zavartan.
 - Oh tényleg? - majd kinyitotta a kis könyvecskét - Akkor ez meg mi?

"El se hiszem, hogy találkoztam vele... Már korábban is megakadt rajta a szemem... De a ma esti után.. Istenem annyira jól csókol..."

 - FEJEZD BE! Nem volt jogod elolvasni - rivalltam rá.
 - Ha rólam van szó benne, akkor igenis van hozzá jogom. Valamint emlékezz csak vissza, te magad bíztad rám...
 - Igazad van.. Hatalmas hiba volt részemről - kaptam ki a kezéből.
 - Na akkor igyekezz, mennünk kell az iskolába..
 - Mennünk?
 - Igen. Nem csak a testőröd és komornyikod vagyok, hanem a sofőröd is. Ezentúl én viszlek iskolába, és hozlak haza.
 - Na azt már nem!
 - De bizony. Miután végeztél az iskolában, kezdődnek a  hercegnői óráid...