Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

45. fejezet

Megdöbbenés hulláma áradt szét a tömegen. Lányok meresztették egymásra szemüket, és fennhangon kiáltozva kérdezgették egymást.
 - Fiúk? Ez komoly? Végre lesz itt pár korunkbeli  fiú? Lányok indul a vadászszezon!! - és hasonló sületlenségek visszhangzottak.
Az igazgatónő ismét megköszörülte a torkát, de most nem érte el vele a kívánt hatást. Annak érdekében, hogy valamivel nagyobb zajt keltsen, közel a mikrofonhoz tapsolt párat. A zsivaj lassan elhalt.
 - Ismételten felhívom a figyelmeteket, hogy az iskola nyugati szárnya - ahol a fiúk lesznek - szigorúan tilos terület. Akit meglátunk, hogy belóg a fiúkhoz, súlyosan megbüntetjük, vagy akár el is bocsájtjuk. Azonban... találkozhatok a fiúkkal az ebédszünetben. De máskor az iskolán belül sohasem. Világosan fogalmaztam? - néma csend - Világos voltam?
 - Igen, asszonyom - felelte egyszerre az egész iskola.
 - Akkor ezzel vége is a tájékoztatónak. Menjetek vissza sz osztályotokba, szedjétek össze a cuccaitokat, majd pedig mehettek haza.
A tornaterem rögtön átváltozott egy hangyabollyá. Mindenki tolakodott előre, és egymást lökdösték. Barátnőim és én megvártuk, míg a tömeg oszolni kezd, és csak azután hagytuk el a tornatermet. Odakint Ian várt ránk.
 - Kapjátok fel a cuccokat, a kocsinál várlak titeket.
 - Oké - kiáltották egyszerre a lányok.
Én csak bólintottam egyet, majd siettünk az osztályainkba. Mindhárman olyan gyorsak voltunk, amennyire csak tudtunk, mert nem akartuk megváratni Ian-t. Amikor a táskámért siettem, valami megütötte a fülem... Valaki énekelt... Az ablakhoz siettem. Gyorsan kinéztem, és alig hittem a szememnek. A sakurák alatt egy fiú énekelt. Pont, mint a legyezőmre festett jelenet. Valamiért úgy éreztem muszáj odamennem. Felkaptam a táskám, majd amikor majdnem nekimentem barátnőimnek, hátrakiáltottam nekik.
 - Bocis, lányok, valami közbejött. Ti csak menjetek, és mondjátok meg Ian-nek, hogy ne aggódjon. Amint hazaértem, felhívom.
Aztán mit sem törődve kiáltozásukkal, tovább siettem. Amikor kiértem az udvarra, még tisztábban hallottam az éneklést. Lassan közelítettem meg,  szemem behunytam, és élveztem a dalt. Talán 1-2 percig állhattam ott, amikor a fiú elhallgatott. Kinyitottam a szemem, és láttam, hogy engem néz. Szemi aranyszín csillogtak, haja hanyagul kócos volt, ruhája laza.
 - Nos, tetszett? - kérdezte.
Zavartan pislogtam rá. Úgy éreztem hangja rabjává váltam.
 - Tudom, hogy végig hallgattál. Ha mást nem, legalább azt áruld el, tetszett-e... - kérte selymes hangon.
Zavartan bólintottam, ő pedig elmosolyodott. Életemben nem láttam még ilyen boldog, életvidám mosolyt.
 - A nevem Kaiji - mutatkozott be, és könnyedén meghajolt - holnaptól a 4-F osztályba fogok járni. És te, kedves hölgy?
 - A nevem Akane. A 3-1 osztályba járok - motyogtam zavartan.
Ismét elmosolyodott, majd elindult felém. Végig a szemembe nézett, majd amikor odaért hozzám, letérdelt, megfogta a jobb kezem, és ajkaihoz húzta.
 - Örülök, hogy találkoztam veled, Akane-chan - s lágy csókot lehelt ujjaimra...