Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

57. fejezet

A fiúk nem akarták elhinni amit mondok.. legalábbis ezt olvastam le az arcukról.
 - Nyugalom, el fogunk férni mind. Elég nagy házban lakom. És a szüleim miatt se kell aggódni, mivel még mindig dolgoznak.
 - Így igaz, meg fogtok lepődni mekkora a háza - lépett oda hozzám Kaiji, majd lehalkította a hangját, hogy csak én halljam - De a titkos szobát ugye nem mutatod meg nekik...
Észrevétlenül megráztam a  fejem, ő pedig elmosolyodott.
 - Tehát Kaji-kun, te már jártál Ake-channal? - kérdezte Giichi.
 - Igen. Tegnap iskola után találkoztunk, elmentünk egy helyre, majd fel Akane-hoz.
 - Ti mióta ismeritek egymást?
 - Körülbelül 9 éve...
A fiúk láthatóan meglepődtek... Ők csak körülbelül 6 éve ismernek... De hát ez van... Megszólalt a csengő...
 - Fiúk nekem most vissza kell mennem. Eleve nem lett volna szabad ide jönnöm... Az igazgatónő megtiltotta, hogy találkozzunk a fiú tanulókkal... kivéve ebédidőben.... Szóval ebédnél majd találkozunk. Sziasztok - és elrohantam, vissza a suliba.
Vissza sem fordultam, csak futottam előre. Épp időben értem be a terembe. A tanár előtt egy másodperccel. Gyorsan teltek az órák, és el is érkeztünk az ebédszünetig. A lányokkal lassan leballagtunk a lépcsőkön, és amikor az ebédlőbe értünk, nagyon meglepődtünk.... A fiúk kissé átrendezték az étkezőt... Volt egy kis elkülönített rész... Bár lehet, hogy nem is a fiúk, hanem az igazgatónő ötlete volt. 4 kerek asztal volt elkerítve, mindegyiknél 10 szék... pontosabban majdnem... összesen 43 szél volt a 4 asztal körül... A fiúk intettek nekünk, és leültettek minket az egyik asztalhoz...
 - Na akkor áll amit megbszéltünk? - kérdezte egyikőjük.
 - Miről van szó? - kérdezték a lányok egyszerre.
 - Ó igaz is, nektek még nem szóltam. A sztori maga nem érdekes, legalábbis nem most kéne megbeszélni, de a lényeg az, hogy ma suli után bulit rendezek, hogy megünnepeljük az újra összeállt rajzszakkört - nevettem rájuk.
 - Akane, ez nagyszerű ötlet - mondták a lányok is neveteve.
 - Na akkor együtt megyünk? Nem lesz kicsit fura?
 - Ugyan már, ugyan olyan lesz, mint régen...
 - A 3 hercegnő, és a kerekasztal lovagjai...
Erre persze mindenki elnevette magát. Jókedvűen telt a szünet, beszélgetéssel, és régi sztorikkal. Amikor ismét megszólalt a csengő, egy sóhaj kísáretében köszöntünk el egymástól, és ment mindneki a maga órájára. Amikor épp kiléptem volna az ebédlőből, valaki elkapta a kezem. Hátra fordultam, és Izuru volt az...
 - Akane, a barátodat is meghívod.. Ian... ha jól emlékszem...
 - Azt hiszem az nem lenne valami jó ötlet... Mint már meséltem elég féltékeny.... Nem tudom hogy reagálna, ha megtudná, hogy 40 fiúval leszek egy házban....
 - Igazad van... Hát rendben... Akkor iskola után találkozunk - mosolygott rám.
Bólintottam, és én is indultam vissza a terembe, amikor valaki megállított. Azt hittem, hogy Izuru-nak jutott még valami az eszébe, azonban amikor megfordultam, egy lány állt mögöttem, arcán dühös kifejezéssel...