Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

66. fejezet

HOGY MI VAN???? ÉN? MINT ÖRÖKÖS? Mégis miről beszél ez a lány? A trón örököse Sensei, nem pedig én.... És mi ez az egész.. És hogy kerülnek bele a lányok....
 - Tévedsz. Nem én vagyok az örökös... Az én szüleim egyszerű emberek...
 - Mármint a nevelő szüleid... Ők nem a valódi szüleid... Az, akit az anyádnak hiszel a királyné gyermekkori barátnője... Mivel neki sose lehetett gyereke, neki adott... pontosabban rábízott, amíg el nem éred azt a kort, maikor elfoglalhatod a helyed az uralkodói székben... Ez a nap pedig hamarosan itt van...
Én már komolyan nem értek semmit... Mégis mi folyik itt? És mi ez az egész a szüleimmel... De hát ők mindig is velem voltak... Nem hiszem el, hogy ők nem a valódi szüleim...
 - T-te mégis miről beszélsz? Mi-miket hordasz itt össze??
 - Akane, kérlek nyugodj meg... - lépett oda hozzám Frora.
 - Igen végy mély levegőket... lélegezz nyugodtan - csatlakozott Misa is.
Egyszerűen nem kaptam levegőt... Azt hittem megfulladok... Az egész világom összeomlott... Már semmiben sem voltam biztos... Akkor én most ki vagyok valójában?
 - Gratulálok, Hikari... Ezt jól elintézted... Teljesen lesokkolt....
 - Ezért kértük, hadd csináljuk mi... Már jobban ismerjük őt, mint bárki más...
 - Pontosan, és a gyerekkori trauma után jóval kíméletesebben kellett volna vele közölni ezt az egészet...
 - És mit teszel, ha nem hisz neked? Mi van, ha hisztériás rohamot kap, és kárt tesz magában? Vállalod érte a felelősséget???
Ilyen nincs... Miért pont én? Miért velem történik most mindez? Miért az én életem áll a feje tetejére? Elegem van.... Most muszáj kiderítenem, hogy mi is folyik itt....
 - Jó.ebből elég... Mind menjetek el... pihenni akarok...
 - De Akane...
 - Nem, Misa... Semmi baj, de most kérlek menjetek...
 - Rendben van...
 - Várj.. Hikari ugye?
 - Igen, hercegnő?
 - Először is ne hívj hercegnőnek, másodszor pedig holnap 3 óra körül gyere vissza, beszélni akarok veled.
 - Rendben van.
Mind elmentek... A telefonomért nyúltam... Nincs más választásom, hiába azt mondtam, hogy nem akarom látni, mégis muszáj tisztáznom vele ezt a dolgot... és nem csak vele... Tudni akarom, mégis mi a fészkes fene folyik itt...