Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

75. fejezet

Tehát ő küldte a  zenedobozokat.. De miért? Ki  ő? Honnan tudja, hogy ki vagyok? Ez nem hiszem el... Miért olyan ismerős nekem? Olyan érzésem van, mintha évek óta ismerném..
 - Honnan...
 - Honnan ismerlek? És miért vagyok neked ismerős? - bólintottam - Ez egyszerű... Amikor megszülettél, általában én vigyáztam rád. Még akkor is, amikor a nevelő szüleidhez kerültél... Sokat sírtál.. én pedig olyankor mindig ezt zongoráztam neked... A születésed alkalmából írtam...
 - És később miért tűntél el?
 - A királynő úgy gondolta, ha végig veled lennék, rájönnél ki is vagy valójában..
 - Akkor ezért küldted azokat a zenedobozokat a születésnapjaimra?
 - Pontosan. Örülök, hogy nem felejtettél el teljesen - küldött felém egy félszeg mosolyt.
Nem akartam lelombozni, ezért nem mondtam el neki, hogy a zenedobozokon kívül nincs róla más emlékem...
Vagy mégis? Mintha már láttam volna... De mikor.. és hol? Hát persze...
 - Ugye te voltál az anno a parkban.. és az iskolánál... meg a játszótéren.. és a cukrászdánál.. és.. és..
 - Igen... akár egy testőr figyeltem minden lépted, és vigyáztam rád...
 - Nem... nem testőr.... őrangyal! Te voltál az én őrangyalom!
 - Ugyan..
Léptek hangzottak fel... Valaki közeledett... Egymásra néztünk, majd körbenéztem a szobában.. nem tudtunk sehova se elbújni... Valaki meg fog látni minket... Valamiért úgy éreztem ebből nagy baj lesz... Zavartan néztem rá... ő teljesen nyugodt volt... meg se mozdult.. Egyenesen maga elé nézett... gondolkozott... A léptek elhaltak... Akár ki is az, megállt az ajtó előtt.. és hamarosan benyit...