Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

67. fejezet

Nincs más választásom... muszáj megtennem... A telefonomért nyúltam... Hajnali 2... Most nem veszíthetek egy percet sem... Kikerestem a számát a telefonkönyvből, majd fülemhez emeltem a telefont... csörgés után egy álmos hang szólt bele...
 - Mi történt? Nem úgy volt, hogy nem akarsz velem beszélni?
 - Igazad van. De z most fontos. Ismersz egy Hikari nevű lányt?
 - *sóhaj* Értem. Máris ott vagyok.
Tehát ő is tud róla... De ha nem ő az igazi trónörökös, miért hazudott...Mit akar ezzel elérni? Mi vele a célja... Á, nem éri meg ezen gondolkodni... Hamarosan itt lesz, és mindenre fény derül.. Lassan majd összeáll a kirakós... Míg várakoztam, a mellettem lévő kis éjjeliszekrényből kivettem egy jegyzetfüzetet, é s egy tollat.. Minden kórteremben vagy, hogyha a beteg esetleg nem tudna beszélni, azokon keresztül kommunikálhat... Csak szavakat írtam le...

"Hercegnő, múlt, titkok, örökös, barátnők, veszély,
szülők, királyné, miért?"

Nem telt bele 10 percbe, és már itt is volt.. Bekopogott a szoba ajtaján, és csak utána lépett be.
 - Nos, miről van szó?
 - Nem is olyan rég  járt itt ez a Hikari nevű lány...
 - Akkor gondolom már mindenről tudsz...
 - Nem éppen... Épp ellenkezőleg.. Semmit sem tudok...
 - És akkor most tőlem várod, hogy elmondjak neked mindent?
 - Nem mindent... csak a te részed ebben az egészben...
 - A részem?
 - Igen, a részed. Hogy miért mondtad azt, hogy te vagy az örökös, és, hogy miért hazudtál nekem végig...
 - Nem volt minden hazugság...
 - Persze, ismerem már ezt... "Az igaz, volt, hogy szeretlek" Igaz?
 - Igazad van...  Én tényleg szeretlek...
 - Ne.. most csak arról beszéljünk, hogy mi folyik itt...
 - Nos rendben... De készülj fel, ez egy hosszú történet lesz...