Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

24. fejezet

Nem akartam hinni a fülemnek.. Menyasszony? Ez komoly? Észre se vettem, hogy a testem magától mozog, csak amikor csupaszt talpam a hideg padlóhoz ért... Nem tudtam parancsolni a testemnek, egyszerűen csak elindultam a nem rég érkező lány felé... kezem kinyújtottam felé, bár én magam se tudtam, miért is... A lány értetlenül nézett rám, a doki szeméből pedig sajnálatot olvastam ki.. tudta, hogy nekem szól, de nem értettem... Amikor odaértem hozzájuk, a lány kezét nyújtotta, és bemutatkozott.
 - Üdvözlöm, a nevem Hiro Atshushi... Sajnálom, hogy csak így betörtem az ön szobájába....
Atshushi.. remek, még egy gazdag...
 - Igazából, csak egy férfit keresk... Kaito...ööö... Fujimoto-t... - folytatta a lány - Igazából én vagyok a menyasszonya....
Ez már sok volt... éreztem, hogy lában elgyengül, szédülni kezdek... újra megtörtént.. minden elsötétült.... Egy erős kart éreztem a derekamon... Nem tudtam mi történik velem, olyan volt, mintha álmodtam volna... Érzetem, hogy lábam elemelkedik a földtől... álmomban (mert ez az állapot teljesen olyan volt, mintha álmodnék) egy mezőn repültem épp keresztül... Repültem a szél szárnyán, majd megpihentem egy puha felhőn... Onnan letekintettem, és egy párt láttam az egyik fa alatt beszélgetni... Olyan ismerősek voltak, de nem tudtam honnan... Közelebb repültem hozzájuk, de a felhő takarásában maradtam... Kíváncsi voltam miről beszélgetnek... Ahogy közelebb értem, láttam, hogy az egyik fa mögött egy lány bújt el... ő is kihallgatta őket... ő is ismerős volt...
 - Ian, mégis mi folyik itt? Mi történt ezzel a lánnyal? - kezdte a párocska lány tagja.
 - Igazából miért jött ide? Ön is nagyon jól tudjam, hogy Kaito nem akarja önt látni - förmedt rá a férfi.
 - Még, hogy nem akar látni? A menyasszonyát? Mégis, hogy képzeled ezt? 
 - Megmondta már nem egyszer önnek, hogy az akit feleségül kíván venni, az nem ön. Megmondta, hogy ő nem fogja követni  a családja utasításait. Akkor mégis miért zaklatja még mindig? És egyébként is, honnan tudta meg, hogy itt van?
 - Egy nyomkövetőt helyeztünk el a kocsijában.... és amikor lekövettük, az egy roncstelepre vezetett... Ott megkérdezte az egyik emberem, hogy mi lett a kocsi tulajdonosával, ő pedig ide küldött minket...
 - Akkor most jobb lesz, ha elmegy... Senkit sem engednek be hozzá... Egyedül egy ember látogathatja, a privát orvosain kívül, az pedig nem ön!
 - Akkor mégis ki? Lány?
 - Igen lány. Méghozzá az a lány, akit el akar venni, és ez ellen ön nem tehet semmit. És most kérem távozzon... nem ez a legalkamassabb helye arra, hogy ilyenekről beszélgessünk...
 - Miért? Mi a legalkalmasabb hely akkor? És mit jelent ze? Csak az a lány látogathatja, akit feleségül akar venni? Én vagyok az a lány, akit feleségül FOG venni... érted?
Láttam, hogy férfi még közelebb megy a lányhoz, megfogja az állát, és kissé felemeli, hogy mélyen a szemébe tudjon nézni. A lány állta a tekintetté, és nem mozdult.. De a fa mögötti kislány szinte reszketett...
 - Na ide figyeljen.. eddig türelmes voltam magával, de ennek vége.. most azonnal távozzon, vagy a biztonságiakkal dobatom ki, kisasszony... - az utolsó szót olyan maró gúnnyal mondta, mintha szavaival akarná megsebezni a törékeny lányt..
 - Addig nem megyek el, amíg nem láttam őt...
Ekkor valami mocorgás támadt, és a párocska abba az irányba fordult... Az eddig rejtőzködő lány volt az... A fiú arcán egy kedves mosoly jelent meg, ami átváltozott grimasszá, amikor "párja" felé fordult... Kezével a meghökkent lány felé bökött... először nem hallottam mit mondott... hirtelen nagyon világos lett.. becsuktam s szemem...mindenhol fehéret láttam.. lassan újra kinyitottam a szeme... egy kórházszoba.. hát visszatértem a valóságba.. de ekkor ismét meghallottam a fiú hangját..
 - Ő az a lány, aki bemehet hozzá, és akit el fog venni...
A hang irányába fordultam... Ugyan az volt a szituáció, mint az álmomban.... Már tudtam mint voltak olyan ismerősek a szereplők... A kis párocska az az új lány volt, és a doki... a rejtőzködő pedig én....