Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

29. fejezet

Friss kávé illat csapta meg az orrom.. Ahogy lassan résnyire nyitottam a szeme, fény töltötte be a kis szobát... Furcsa.. úgy emlékeztem, hogy egy kanapén aludtam el, most mégis egy ágyban voltam.. Nyakig betakarva... Lassan felültem, és körbenéztem a kis helyiségben.. Este nem volt időm itt körbenézni... A szoba tényleg elég kicsi volt... Az egyik falat teljesen elfedte egy hatalmas könyvespolc, amin a tegnapihoz hasonló könyvóriások terpeszkedtek, a  többi falon diplomák, oklevelek, ás tájképek voltak. A szoba bútorzatát mindössze egy kanapé, az íróasztal és a hozzá tartozó szék, egy fotel és ez az ágy adta... Lassan kiszálltam az ágyból, és megpróbáltam csendben visszaosonni a szobámba, de amikor kikukucskáltam az ajtón, odakint már mindenki sürgött-forgott.... Tudtam, hogy nem tettünk semmi rosszat, de úgy éreztem, nem lenne valami jó, ha most meglátnának... Visszahúzódtam hát a kis szobába, és leültem a kanapéra... Ekkor vettem csak észre, hogy az engem felébresztő illat, az íróasztalon lévő két bögréből gőzölök felfelé. Odaléptem hozzá... Az egyik bögréből már hiányzott egy kevés.. A bögrék mellett egy kis papír várt.. Elvettem, és olvasni kezdtem


"Jó reggelt! Egy kicsit el kellett mennem, addig kérlek maradj itt, ígérem hamarosan itt leszek. Addig is ébresztőként itt egy bögre kávé. 
Ian"

Másképp írt, mint az orvosok szoktak... Az ő írása... hogy is mondjam.. olvasható... Szép, ívelt betűk.. kellemes volt ránézni.... Felkaptam az egyik csészét (amiből még nem hiányzott, persze) és a cetlivel együtt a kanapéra ültem... Miközben kortyolgattam a gőzölgő koffein löketett, az írását tanulmányoztam... Miután végeztem a bögre tartalmával, egy kis felfedező útra indultam... A könyvespolc felé vettem az irányt... Végig néztem a hatalmas könyvek gerinceit, és elolvastam a címüket... Szinte mindegyik valamiféle orvosi könyv volt... De a legalsó polcon a könyvek teljesen máshogy néztek ki... Kivettem az egyiket... Egy fényképészeti könyv volt...  Tehát szeret fényképezni... Megnéztem a következőt....  Az a víz élővilágáról szólt... A következő pedig az erdőkről, majd a következő a vadvirágokról, és így tovább... Teljesen más, mint amilyennek képzeltem... Az utolsó a polcon valami más volt... Nem könyv... inkább olyan volt, mint egy album... Kivettem és ismét a kanapéra telepedtem vele... Kinyitottam, és az első lapon ott volt hatalma betűkkel az ő neve.... Lapoztam egyet, és mesésebbnél mesésebb képek voltak beleragasztva... Az egyiken egy mókus, a másik egy éppen felrepülő madár... Valamelyiken béka, volt ahol ebihal... Az utolsó képen pedig ő volt... ő és egy lány.... olyan ismerős volt... de nem tudtam honnan... Lépteket hallottam.. gyorsan kivettem a képet, a zsebembe raktam, majd sietve visszaraktam az albumod a helyére, és visszahuppantam a kanapéra.. Még épp időben, mielőtt Ian belépett volna...