Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

39. fejezet

Kíváncsian vártam, hogy milyen lesz Ian reakciója... És nem csalódtam... Szeme elkerekedett, szája tátva maradt... Én elégedetten libbentem be, és előtte még forogtam is egyet-kettőt. Kacagva illegtem és billegtem, amikor végre feleszmélt, és megmozdult. Hiába volt köztünk 2,5-3 méter, ő egyetlen lépéssel mellettem termett, derekamnál elkapott, és megpörgetett a levegőben. Lenéztem rá a levegőből... Szemében gyermeki öröm csillogott. Miután lassan leengedett, szorosan karjába zárt, majd arcon csókolt. És ebben a pillanatban léptek be barátnőim. Eddigi lelkes (és legfőképp hangos) társalgásuk megszűnt. Csend lett. Mindkettőjük lélegzete elakadt, amikor megpillantottak minket. Ian kelletlenül engedett el, majd hátam mögé lépett, kezeit a vállamra tette.
 - Azt hiszem ezt el kell magyaráznunk nekik...
 - Magyaráznom - javítottam ki - Ne értsd félre, de szerintem neked is jobb lesz, ha én beszélek velük... vele... - tettem hozzá olyan halkan, hogy csak ő hallja.
 - Rendben van. Igazad lehet... - levette kezeit vállamról, és én legszívesebben utána nyúltam volna, hogy ne menjen, de nem tehettem... - Majd a szobámban megvárlak.
Elhaladt a két lefagyott barátnőim mellett, de az ajtóból még visszafordult, és rám kacsintott. Én pedig elnevettem magam. Ez a srác menthetetlen.... tuti... Barátnőim szinte rám vetették magukat,
 - Akane, itt meg mi folyik? Mi van köztetek a dokival?
 - Igen, és mi van Sensei-el?
 - Nos... Az igazság az, hogy Sensei-el nem jövök ki valami jól, viszont Ian nagyon kedves, és szórakoztató. Amióta csak ide kerültem ő kedves volt velem, és mindenben segített... Jobban megért, mint bármelyik férfi ismerősöm...
Ismét néma csend.... Kezdem megszokni... Lassan az ágyamhoz sétáltam, és felkaptam a bőröndömet.
  - Na én megyek. Ti döntsétek el, hogy maradtok, avagy jöttök. De készüljetek fel, Ian is velünk tart - szóltam oda nekik a vállam fölött.
Kiléptem a szobából, majd hallom, hogy barátnőim vágtáznak utánam. A folyosó felénél értek be. Mintha mi sem történt volna, nevetve karoltak belém. A folyosó végén elfordultunk balra, és megálltunk Ian ajtaja előtt. Elengedtem a lányokat, és bekopogtam az ajtón. Pár másodperc múlva már fel is tűnt Ian. Rám mosolygott, megölelt, majd fogta a táskám, másik kezét pedig nekem nyújtotta. Én boldogan belekaroltam, barátnőim pedig mögöttünk ( szintén egymásba karolva ) lépkedtek. Így vonultunk ki a kórházból, Amint kiléptünk a kórház ajtaján, Ian-nel szinte egyszerre nevettünk fel. A lányok értetlenül néztek ránk, de nem foglalkoztunk velük. Innentől Ian vezetett minket. Átvágtunk a parkolón, és amikor megláttam milyen kocsinál áll meg Ian, nem kaptam levegőt. De hiszen ez.... ez egy Infiniti G37 Cabrio! Valami isteni kocsi. Kék színe pont olyan volt, mint a szeme. Ekkor sikoltozást hallottam a hátam mögül. Megfordulni se volt időm, barátnőim sikoltozva vetették magukat a kocsira. De... az igazat megvallva... nem is lehetett őket hibáztatni...