Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

26. fejezet

Sensei teljesen lefagyott... Én itt már tényleg nem értek semmit... Tehát tényleg van valami, amiről ők ketten tudnak, de én nem...
 -Na jó, fejezzétek be! De most rögtön! - kiáltottam rájuk, és mindketten értetlenül néztek rám - Most azonnal elmondtok nekem mindent, vagy pedig megkérem az biztonságaikat, hogy egyikőtöket se engedje be hozzám, soha többé!
Ettől mindketten megfagytak. Elengedték egymást, és mint a kisgyerekek, fejüket lesütve léptek felém.
 - Nincs semmi titkolni valónk... - kezdte Sensei, de ekkor valami eszembe jutott...
 - Akkor mégis honnan tudtad, hogy mit mond nekem Ian?
 - Ian??? Ááááá, tehát már ilyen közel álltok....
 - Nem ez a fontos - ripakodtam megint rá...
 - Nos... Mivel én igazából nem nagyon járkálhatnék, és tudom, hogy neked is pihenned kell, megkértem a nővéreket, hogy szereljenek fel mindkettőnk szobájában egy eszközt, mivel bármiikor beszélhetünk... És hát ezen keresztül hallottam, hogy miről beszéltek...
 - Szóval kémkedtél utánam... Na szép...
 - Dehogy is... sose tennék ilyet...
 - Persze.. mégis megtetted... De mindegy is, nem fontos... Ian... te mit akartál mondani, amikor bejött?
 - Csak azt, hogy van pár dolog, amiről nem tudsz...
 - Micsoda? - néztem rá már kissé nyugodtabban.
 - Nos azt hiszem, nemez a legalkalmasabb idő arra, hogy mindent elmondjak.. Elég izgalomban volt mára részed.. higgy nekem... Majd holnap mindent megbeszélünk... Most pihenj - lépett az ágyamhoz, óvatosan lefektetett és ismét kezet csókolt.
Szemem sarkából láttam, hogy Sensei minden izma megfeszült, de nem érdekelt... megérdemelte... Ekkor Ian közelebb hajolt hozzám, hogy a fülembe súghasson valamit...
 - Kérlek, a kedvemért egy kicsit játszd a sértődöttet, és csak küldd el őt.. ne engedd, hogy megérintsen vagy bármi más... majd holnap elmondom miért... emlékezz, bennem megbízhatsz, hát higgy nekem - majd egy ragyogó mosolyt küldött felém.
Zavartan bólintottam, és láttam, hogy elindul kifelé, de az ajtóból még visszanézett, és rám kacsintott. Amikor kilépett, Sensei-el kettesben maradtunk. Ő elindult felém, a nevemen szólítva...
 - Akane...
 - Menj el - követtem Ian tervét - Csak menj... most nem akarlak se látni, se hallani...
 - Akane... - ismételte...
 - MENJ! Vagy szólok az őröknek...
 - Ahogy akarod... - majd hallottam, hogy becsukódik mögötte az ajtó...
Nem tudom, hogy ezzel mit akart Ian, de én megtettem a magam részét...Ha nem tartja be a szavát, nem tudom mit teszek majd vele... Lecsuktam szemem, és meglepő gyorsasággal kerültem az álmok földjére... Egy meseszép álmot láttam... A tengerparton futkároztunk.. kergettük egymást, miközben a Nap lemenőben volt... Majd megpihentünk.. Leültünk a partra, egymáshoz bújtunk... Elmerültünk egymás ölelésében, és néztük a Naplementét... Mélyen egymás szemébe néztünk, és amikor a Nap eltűnt a horizontról, Ian megcsókolt...