Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

5. fejezet

Barátnőim értetlenül meredtek a tömegre, majd átverekedték magukat rajtuk, s mellém álltak. Kíváncsian forgatták fejüket, s a felém özönlő kérdésekre figyelve, hol forgatták a szemüket, hol elképedtek. Amikor már nekik is kezdett sok lenni a többiek faggatózása, elém álltak, mint valami testrőrök, s rákiáltottak az osztályomra.
 - Na ebből elég! Mindneki azonnal húzzon vissza a heylére, vagy nem állunk jót magunkért!
A lányok elképedtek barátnőim bátorságára, majd kelletlneül mindenki visszavándorolt a helyére. Barátnőim ekkor a padomra támaszkodtaak, s ők kezdtek faggatni, azonban lehalkították hangjukat, hgy a többiek még "infó morzsákat" se halljanak.
 - Na akkor mesélj csak, mi is történt? Mi ez a hisztéria, hogy az új tanár megragadott téged, és kivitt a teremből? - kérdezték, szinte suttogva.
 - Lányok, hagyjuk ezt. Majd később elmondom. Most semmi kedvem ehhez... - s ismét kibámultam az balakon.
 - Rendben, akkor suli után beülünk valahová és...
 - Bocsi lányok, de az nem jó. Suli után még beszélnem kell a Sensei-el. Azt mondta, a holnapi órával kapcsolatban valami segítségre van szüksége - szakítottam félbe Misa-chant.
Nem érkezett semmi válasz, csak néma csend volt a válasz kijelentésemre. Feléjük fordultam, és láttam, hogy (szó szerint!) leesett az álluk.
 - Jól vagytok? - kérdeztem tőlük némi aggodalommal hangomban
 - Te-te-hát akkor még újra fogtok találkozni? - kezdte Frora.
 - És nem csak ma suli után, hanem holnap suli előtt is? - fejezte be Misa-chan.
Némán bólintottam, Reakciójuk nem változott. "Menthetetlenek" - gondoltam magamban, s ismét az ablak felé fordultam. Ismét a sakura fáknak szenteltem figyelmem, és visszagondoltam arra, amikor Sensei ott állt. És ismét láttam őt, megint engem nézett. "Remek, már hallucinálok is..." - gondoltam. Azonban ekkor Sensei megmozdult, s intett nekem. Pislogtam párat, hogy bizton tudjam, nem csak a képzeletem játszik-e velem. Megdörzsöltem a szemem, és ismét arra néztem. Sensei valóban ott állt, és nekem jelzett. Azt mondta, hogy mennyek le hozzá. Kissé szerencsétlenül magamra böktem, amire ő nevetve bólogatott. Lassan felálltam, kikerültem kővé dermedt barátnőim, de azért az ajtóból még visszaszóltam nekik.
 - Bocsi, most mennem kell. Majd valamikor beszélünk - azzal kirohantam a teremből.
Végig futottam a folyosón, a többi lány között. Sértődött kiáltásokat halottam a hátam mögül, de nem érdekeltek, mert tudtam, hogy az udvaron Sensei rám vár....