Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

32. fejezet

Értetlenül maradtam magam elé... Pár perc mintha egyszerűen csak kiesett volna... Éreztem, hogy kirázz a hideg, ezért bebújtam a takaróm alá, és megpróbáltam elaludni. Mire úgy éreztem, hogy sikerülhet, barátnőim rontottak be a szobába, Amaya-val együtt. Egy hatalmas sóhaj közepette felkeltem, és feléjük fordultam.
 - Szervusz Akane, milyen estéd volt? - kérdezték a lányok szinte egyszerre.
 - Egy kicsit zavaros, de semmi gond. Azt hiszem ez nálam normális.
A lányok értetlenül néztek maguk elé, majd egymásra néztek, megrántották a vállukat, és ismét mesélni kezdtek. Elmondták miket gondoltak ki a szórakoztatásomra, és hogy megbeszélték az osztállyal, hogy mind bejönnek engem meglátogatni.
 - Lányok ez nem éppen a legjobb ötlet... Nem vagyok valami jóban a lányokkal... Ti is tudjátok miért...
 - Tudjuk, de akkor is... Ha ő is itt lesz, akkor nem lesz semmi gond - legyintett Frora.
 - Ti meg mégis miről beszéltek? - kapcsolódott be a beszélgetésebe Amaya.
 - Gondolom te is tisztában vagy vele, mennyire oda vannak érted a lányok...  Na mi ezt most szépen kihasználjuk... Lényeg, hogy holnap suli után Akane minden osztálytársa itt lesz, ezért neked is itt kell lenned. Rögtön suli után ide kell jönnöd, értetted?? - meredtek rá egyszerre.
Szegény fiú teljesen lesokkolt. Nem csodálom... Ha a barátnőim valamit a fejükbe vesznek, nem lehet őket lebeszélni róla.... A nap többi része összemosódott... Emlékszem, hogy társasoztam a lányokkal, majd elvittek valamiféle vizsgálatra... utána egy kártyaparti Amaya-val, aztán egy nővér jött, és segített megmosakodni, majd átöltözni... Amikor észbe kaptam, ismét este volt... egész nap nem láttam őket... Se Ian-t, se Sensei-t... Valamiért úgy éreztem, hogy valami itt nincs rendben... mintha gonosz felhők közeledtek volna.... De a nap jó híre az volt, hogy holnap után már kiengednek.. Tehát ha túlélem a holnapi lányrohamot, akkor haza is mehetek... Sensei-t nem tudom mikor engedik ki.... Ja és még valami.... Majdnem elfelejtettem.... A lányok mondták, hogy a jövő héttől lesz egy új osztálytársunk... Azt mondták, hogy azért váltott iskolát, mert a szülei elköltöztek... Biztos nehéz lehetett otthagynia  a barátait... Ha jól emlékszem a neve... mi is volt? óóó, igen... Hiro....