Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

10. fejezet

Miután már belefáradtunk a sétálásba és a nézelődésbe, ismét visszamentünk a kocsihoz, s indultunk a követkető "állomásra", a Sensei házába... Várjunk csak egy pillanatott!! A Sensei háza?? Ez komoly?? Még csak egy napja ismerem, és a házába tartok?? Oké, hogy a tanárom, de akkor is... Ettől kicsit feszengeni kezdtem, amit persze ős ismét kiszúrt...
 - Mi baj? Talán nem érzed jól magad? Szeretnéd, hogy megálljak egy kicsit? - nézett rám, aggodalommal teli tekintettel.
 - Hmm... Nem köszönöm... Jól vagyok. Semmi gond.
 - Akkor jó - majd ismét az útra figyelt.
Kissé még mindig feszengve ültem az anyósülésen, ezért kinéztem az ablakon, hogy eltereljem a gondoltaimat. Mikor már kb 15-20 perce kocsikáztunk, hangulatom egyre rosszabb lett. Még pár kilométer, és elhagyjuk a várost.
 - Ho-hova megyünk? - kérdeztem némileg dadogva rajtam elhatalmasodó félelemtől.
 - Ne aggódj, hamarosan ott vagyunk. Igaz, kissé furcsa lehet neked, hiszen nem is tudsz rólam semmit, késő is van, ráadásul hamarosan el is hagyjuk a várost...
 - Aggódnom kéne? - néztem rá félszegen, ő pedig a kérdés hallatán elnevette magát, és megpaskolta a fejem.
 - Ne félj. Megértem. Mindjárt ott vagyunk... Nézd csak, látod ott azt a házat? - mutatott egy hatalmas, modern építésű kisebb birodalomra emlékeztető épület felé - Az az én házam, oda megyünk.
Megszólalni sem tudtam. Sensei háza valóban hatalmas volt. Még pár perc kocsikázás, és ráfordultunk arra az útra, ami a birtokán (igen, a saját birtokán, amihez tartozott egy kisebb erdő, patak, legelő és még ki tudja mi minden) át vezetett, egészen a házig. Igazából az nem is egy egyszerű ház volt, inkább egy 21. századi kastély vagy palota. Kiszállva a kocsiból, egy inas sietett elénk, s vagy 4-5 szobalány követte. Igen jól halljátok, inas és szobalányok!! El sem hiszem, Sensei valóban piszkosul gazdag lehet.  A szolgálók meghajoltak előttünk, s engedelmes hangon szóltak Sensei-hez.
 - Üdvözlöm itthon, uram. Már vártuk jöttét. Mindent előkészítettünk amit kért. És természetesen a hölgy hálóhelyét is előkészítettük, Reméljük kellemes estéjük lesz.
 - Köszönöm, most pedig mindannyian távozhatnak. Az este hátralévő részére, mint ígértem, kimenőt kapnak. Azonban mindannyian álljanak szolgálatba holnap pontban 10-kor.
 - Igenis. Engedelmével, mi akkor távozunk is. Viszont látásra - s mind meghajoltak.
Tátott szájjal figyeltem a kis jelenetet, és fel sem fogtam, mit is mondott az imént, az inas... Csak amikor már beértünk a házba, akkor ért el tudatomig.
 - Egy pillanat... Az az inas, az előbb azt mondta, hogy elkészítette a hálóhelyem? Ez meg mégis mit jelentsen?
 - Aggodalomra semmi ok. Mint már mondtam, beszéltem a szüleiddel. Megmondtam nekik, hogy szükségem van a segítségedre, és valószínűleg elég későn végzünk. Ezért felajánlottam, hogy ma este itt aludhatsz. Nem kell tőlem tartanod, a szolgálókat pedig csak azért küldtem el, hogy ne érezd magad kellemetlenül.
 - Értem... De akkor miben is kell segítenem, pontosan?
 - Azzal még ráérünk. Előbb vacsorázzunk meg. Vagyis előbb gyere, megmutatom melyik lesz a te szobád. Találsz majd ott pár ruhát és ékszert, válasz nyugodtan. Ha elkészültél gyere le, főzök valami vacsorát - a ismét rám villantatott egyet mesés mosolyai közül. 
Ismételten zavarban voltam, ezért csak gyorsan bólintottam egyet, és követtem őt. Fel mentünk a lépcsőn, végig egy hatalmas folyosón, majd kb a felénél egy hatalmas ajtó előtt megállt, s kitárta a szoba ajtaját. Amint bepillantottam a szobába, a lélegzetem is elállt...