Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

23. fejezet

Itt meg mégis mi folyik? Unokatestvérek? Komolyan? Na ez szép... Nem is hasonlítanak... De mi lehet ez az ellentét kettejük között? Szinte szikrákat szór a szemük... Úgy látszik, én már semmit sem értek itt... Egy nagyot sóhajtottam, mire mindketten kérdőn fordultak hozzám... Zavarba jöttem, lesütöttem a fejem, és fejemmel nemet intettem, jelezve, hogy semmi baj... Egy kicsit lecsillapodott kettejük között a légkör, majd a doktor is hangosan kifújta a levegőt, és csípőre vágta kezét.
 - Na jó, Amori-san. Ideje indulnunk. Az én kis kuzinomnak is pihenésre van szüksége, és neked is...
Azzal odalépett hozzám, lekapott az ágyról, és karjába vett. Nyikkani se volt időm, csak értetlenül néztem Sensei-re, utána meg a dokira. 
 - Hé, te csirkefogó, teszed le azonna... - azonban a hirtelen mozgástól egyik sebe felnyílt, és fájdalmas morgásba végződött mondanivalója.
Aggódva fordultam felé, de a doktor erősített fogásán.
 - Ne mocorogj annyit, vagy a végén még leejtelek. Azt pedig te sem akarod, ugye? - majd rám villantott, egy angyali mosolyt.
Én megszeppenve bólintottam. Amikor kiléptünk a szobából, láttam a két őr csodálkozó arckifejezését, majd amikor pár lépéssel eltávolodtunk tőle, hallottam kaján nevetésük. Na remek, egyre jobb lesz, ez a nap... morogtam magamban... A folyosón minket figyelt mindenki... A nővérektől kezdve, az orvosokon át, egészen a betegekig és látogatójukig. Miközben így végigvonultunk a folyosón, elkaptam egy-egy megjegyzést... "Milyen szerencsés ez a lány..", "Azta, milyen jó képű ez a férfi? Orvos?" , "Vajon ki lehet ez a lány, Úgy hordozza, mint egy hercegnőt...". Jesszusom mibe keveredtem én... Nem elég, hogy az iskolában mindenki azt pletykálta, hogy együtt vagyok Sensei-el, a kórházban meg most azt fogják híresztelni, hogy a doktorral, vagyok együtt... Ekkora szerencsém is csak nekem lehet... Amikor megérkeztünk a szobámba, ő óvatosan lerakott az ágyamra, betakart, megigazgatta a párnám, és egy almával a kezében ismét az ágyamra telepedett. 
 - Na akkor most beszélgessünk egy kicsit - és elkezdte hámozni az almát - Most, hogy megbizonyosodtál róla, hogy az vagyok, akinek mondom magam, hajlandó vagy beavatni a részletekbe?
 -Igen.. sajnálom, hogy nem hittem önnek, de nem akarom, hogy Sensei miattam kerüljön bajba...
 - Értem én, ne aggódj. Ja és hagyd ezt a formális megszólítást... hívj nyugodtan Ian-nek :)
 - Rendben... Ian... Akkor, mire vagy kíváncsi?
 - Először is, hogy kerültél az ő kocsijába kora reggel?
 - Nos.. - kezdtem zavartan.. - az igazság az, hogy nála töltöttem az éjszakát... De ne értsd félre... Csak annyi történt, hogy segítséget kért tőlem a másnapi órájához, és sokáig elhúzódott, ezért ott maradtam éjszakára... kb 10 szoba volt köztünk... és semmi...

 - Nem kell nekem magyarázkodnod - szakított félbe - Tudom, hogy milyen ember ő... De mondd csak. honnan ismeritek egymást?
 - Nos igazából ő a tanárom... aznap találkoztam vele először.. vagyis ezt hittem...
 - Csak hitted? Ezt, hogy érted?
 - Nos... később kiderült, hogy ő nem más, mint a gyerekkori barátom... és ugye a többire is rájöttem...

 - Értem... Bizonyára sokkolt, amikor megtudtad, hogy ő egy herceg...
 - Nos igen.. tényleg elég meglepő volt, de igazából...
Azonban ekkor betoppant egy gyönyörű nő. Körbekémlelt,é s megakadt a szeme a doktoron.
 - Ian! Mi ez az egész? Miért nem engednek be hozzá? - zokogta.
 - Nyugodjon meg Hiro-sama... vegyen egy mély levegőt, és nyugodjon meg...
 - Nem nyugszom meg... Mégis mi folyik itt? Miért nem engednek be Kaito-hoz? Miért nem engednek be hozzá? A menyasszonyát??