Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

22. fejezet

Vajon ki lehet ez a doktor?? Miért hajolt meg előtte az az őr?? De mindegy is. Majd később kiderítem, A szoba most nem aranyszínben, hanem bordós-narancsban úszott. Az ablakokat valaki már bezárta, de a függönyöket elhúzták az ablak elől. Kitekintve rajtuk látni lehetett a városi központjában lévő parkot, az iskolát, a kis családi házakat... A parkban hatalmas sakurák álltak, s naplemente színétől még rószaszínebbnek tűntek, mint valójában... Az iskola hatalmas, elegáns épülete magabiztosan állt, és erőt sugárzott... A kis családi házak kertjeiből gyermek nevetést és kutya ugatást hozott magával a szél... Minden olyan békés volt... megnyugtató.. Sensei is az balkon nézett ki, és csak akkor fordult feléjük, amikor Akane megszólalt.
 - Sensei... egy doktor van itt velem.. azt mondja, ismeri önt....
Sensei lassan fordult felénk, és szinte megfagyott, amikor megpillantotta a doktort...
 - Ian.. te meg mégis mit keresel itt? - hangja ismét olyan volt, mint azelőtt, aminek nagyon örültem.
 - Szervusz. Hogy s mint? Már meg ne haragudj, de elég vacakul festesz...
 - Na persze... pont ez vártam tőled... Még mindig engem figyelsz meg?
 - Hát persze.. hiszen ismered a nagymamát...
 - Oké, akkor most azonnal engedd el Akanét.... - eddig észre se vettem, hogy a keze ismét a derekamra fonódott...
 - Ugyan már.. hiszen én vagyok orvosa... Már láttam őt teljesen meztele....
 - Ian, elég lesz. Fog be. Komolyan mondom, amint jobban leszek ellátom a bajod...
Éreztem, hogy arcomba vér szökik.. Tehát a doktor látott engem.. biztos, amikor eszméletlen voltam... De én azt hittem, hogy egy ápolónő öltöztetett át.. Tehát mégsem így volt... Áááá, mennyire ciki...
 - Akane, gyere ide.. - szólt nekem Sensei, és kezét felém nyújtotta.
Lassan oda bicegtem hozzá, és leültem az ágya szélére. Ő magához húzott, és egy csókot nyomott a homlokomra...
 - Ian, soha nem merj többet hozzáérni, világos? Attól még, hogy az unokatestvérem vagy, nem bocsátok meg neked...
Basszus, tehát az unokatestvére... Jobban megnéztem, de egyáltalán nem hasonlítottak egymásra.... Valamire viszont felfigyeltem.. A kettejük között szikrázó levegőre, aminek én álltam a középpontjában...