Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

17. fejezet

Fáradtan ébredtem... A Nap a szemembe sütött... Szinte bearanyozta fénye a szobát... Lassan felültem az ágyban, és még csak ne, is tudatosult bennem, hogy hol is vagyok... .. Az éjjeliszekrényen lévő órára pillantottam 7 óra. Remek, már ébresztőre sincs szükségem, magamtól is felkelek. Kipattantam az ágyból, és lementem a konyhába. Még mindig nem voltam magamnál, mivel még mindig nem tűnt fel, hol is vagyok... A konyhába érve neki kezdtem a bento készítésnek. Amikor meg voltam vele, gyorsan megreggeliztem, megnéztem az időjárást, és mentem vissza, készül az iskolába. Lezuhanyoztam, visszamentem a szobámba, és az egyenruhám az ágyamon várt. Gyorsan belebújtam, lesiettem a bentokért, majd felkaptam a táskám, ami a bentok mellé volt készítve. Amikor kiléptem az ajtón, hogy elinduljak Amaya-kun felé, csak akkor tudatosult bennem, hol is vagyok. Basszus, hogy felejthettem el, hogy a Sensei házában vagyok? Nem létezik, hogy nem tűnt fel... Hogy lehetek ennyire ostoba? Visszasiettem a házba, és amint beléptem az ajtón, szó szerint belebotlottam Sensei-be. Amikor fejem mellkasához ért, csak akkor jöttem rá, milyen izmos... Kissé kábultan néztem fel rá, ő pedig ismét mosolygott.
 - Sajnálom. El felejtettem, hol vagyok... De sietnem kéne. Ayama-kun aggódni fog, hogy hol vagyok...
 - Igazad van. De miért nem telefonálsz akkor neki?
 - Az nem jó. Én készítem el az ebédjét. Most is itt van nálam, ezért muszáj bele találkoznom.
 - Értem. Hát akkor nincs mit tenni. Hívd fel, hogy hamarosan ott vagy, várjon egy kicsit.
Bólintottam, majd beszálltam Sensei autójába. Mind a ketten úgy tettünk, mintha semmi sem történt volna tegnap éjjel,é s ez így is van jól... Most nincs időnk ilyeneken gondolkodni... Hamarabb beértünk, mint azt gondoltam volna. Az úton végig azt figyeltem, hogy futnak mellettünk a fák... Végig azt járt az eszemben, hogy a barátnőim mit fognak ehhez az egészhez szólni... Vagy az osztálytársaim... Ha valahogy kiderül, hogy a Sensei házában töltöttem az éjszakát, nekem végem. Egy piros lámpa állta utunkat, pedig már nem voltunk messze... Kis várakozás után a lámpa váltott, mi elindultunk, azonban ekkor valami ütést éreztem. Nem volt időm megfordulni, de láttam, ahogy egy másik kocsi belénk jön. A mi kocsink felborult, és pörögni kezdett. Sikítozva szorítottam magamhoz az ebédes dobozokat, és lehajtottam a fejem. Még éppen láttam, hogy Sensei kicsatolja a biztonsági övét, és felém hajol, hogy engem védjen... majd minden elsötétült...