Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

25. fejezet

Tehát ez nem is álom volt... Amit azt hittem álmodtam, a valóságban történt... A pár... a doki és az a lány volt... aki pedig a fa mögött bujkált... az ...az én voltam... El se akarom hinni... Tehát, ha igaz, amit a doki mondott, Sensei valóban szeret.... De nem volt sok időm örülni új felfedezésemnek, mert a lány hozzám futott síró szemekkel, és nekem esett.
 - Te? Ki vagy te? Honnan ismered őt?
Én értetlenül néztem rá... Hallottam  a hangját. de mondandója nem jutott el tudatomig... Egyszer csak egy hatalmas kéz fonódott az idegen lány vállára, és lassan elráncigálta az ágyamtól... Még láttam, hogy a lány harcol, de de esélye se volt a hatalmas kéz ellen. Egyszer csak csend lett... Kezdett visszatérni a lélekjelenlétem... Körül néztem, és már csak a doki volt benn a szobámban. Hangosan kifújta a levegőt, majd kezét zsebre dugva indult felém...
 - Bocsi, az előbbiért... Ne értsd félre a helyzetet. Ez a lány egy gazdag család egyetlen gyermeke. A szülei szeretnék hozzáadni Kaito-hoz... Még mindig nem tettek le róla, pedig Kaito már vagy 10 éve megmondta, hogy nem fogja őt elvenni, mivel téged szeret...
 - Elég elegem már ebből - csattantam fel - Miért hajtogatja mindenki, hogy Sensei engem szeret?
 - Azért mert így van...
 - NEM! Nincs így... Ő nem szerethet engem... Ő egy herceg.. én pedig egy egyszerű lány vagyok...
 - Ha ez zavar, akkor nem kell miatta aggódnod... Te nem vagy egy egyszerű lány... És ő sem teljesen az, akinek hiszed...
 - Hogy mi? Ez meg mégis mit jelentsen? - kérdeztem, és szemem tágra nyílt.
 - Nos van pár dolog, amit még nem mondott el neked... Se ő, se a szüleid...
 - MI? Mégis miről tudsz te? - kérdeztem, és szemeim megteltek könnyekkel...
Amikor a szüleimet említette, bebizonyosodott több éves gyanúm.. Nem hasonlítottam de anyára, se apára... de még a nagyszüleimre se... tudtam, hogy örökbe fogadtak, csak nem mondták el... De ő vajon honnan tudhat róla? Nekem se sikerült bizonyítékot találnom rá... Akkor neki, hogy sikerült?
 - Igazából... - ekkor kicsapódott az ajtót, és behallatszott, hogy odakint hatalmas a zűrzavar...
Sensei állt az ajtóban,kórházi pizsamában, vállára terítve egy kardigánt, papucsban, félig lógó kötésekkel. Odakint nővérek és orvosok kiáltozásait lehetett hallani.... Bizonyára Sensei magán akciója miatt volt ez a felfordulás... Mögötte ekkor megjelent a két őr, aki eddig a szobája előtt állt... Két oldalról közre fogták, karjánál felemelték, és épp vinni készültek, amikor megláttak engem bent a szobában.. Egymásra néztek, elmosolyodtak, majd egyikük a Sensei-hez hajolt, és valamit a fülébe súgott... Vissza, lerakták Sensei-t, majd kimentek az ajtón, becsukták maguk mögött, de láttam, hogy nem mennek e, hanem az én szobám ajtaja előtt állnak meg.
 - Sensei.. mégis miért??? - meredtem rá kérdőn...
De ő nem figyelt rám, hanem egyenesen a dokihoz ment.. Elkapta orvosi köpenyének gallérját, és magához húzta.. Arcuk egymástól csak pár centire volt, amikor Sensei szinte sziszegő hangon megszólalt...
 - Mégis mit képzelsz? Mikkel tömöd a fejét? Elhallgathatnál már végre.. Te semmit  se tudsz...
 - Ugyan már, miért húztad így fel magad, kedves kuzin? Talán van valami rejtegetni valód? - kérdezte arcán egy gúnyos mosollyal...