Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

1. fejezet

Az ébresztőórám csörgésére ébredtem. Álmosan nyúltam ki a takaró alól, hogy leállítsam az órámat. Ránéztem, fél 7 volt rajta. Felültem, és álmosan nyújtózkodtam egyet, majd félrerúgtam a takaróm, és belebújtattam lábam az Amaya-tól kapott prémes nyuszis papucsba.  Felkaptam a köntösöm, és lementem a földszintre a konyhába, hogy megcsináljam a bentokat. Anyuék még mindig valahol Californiában dolgoztak, szóval megint egyedül voltam itthon. Kinyitottam a hűtőt, és amit találtam benne, abból gyorsan megcsináltam az ebédet Amaya-nak és magamnak. Ránéztem az órára, amiikor végeztem. 7 óra. Felmentem, lezuhanyoztam, felvettem az egyenruhám, meg igazítottam a hajam, majd lementem reggelizni, közben bekapcsoltam a TV-t, megnéztem a híreket, és az időjárást. Amikor megpillantottam a TV-ben Yamada Akiko-t, adtam egy kis hangot a TV-re, és figyeltem.
 - Ma kisebb zápor is várható délután, ezért nem árt, ha visznek magukkal egy esernyőt. Köszönöm figyelmüket, a sporthírekkel következik...
Kikapcsoltam a Tv-t, majd ismét az órámra pillantottam. Negyed 9 volt. Itt az ideje indulni. Gyorsan felvettem a cipőm, felkaptam két esernyőt, és amikor kiléptem az ajtón, Amaya már ott várt rám. Amikor megpillantott, egy hatalmas mosolyt küldött felém.
 - Jó reggelt. Na milyen volt ez estéd?
 - Jó reggelt. egész elviselhető volt. Bár lehet, hogy nem kellett volna megnéznünk azt a horror filmet..
erre ő csak felnevetett, én pedig kissé lesütöttem a fejem, mivel este alig tudtam elaludni az után a film után, ő viszont majd kicsattan az energiától (szokás szerint), tehát, megint úgy aludt, mint a bunda.
 - Tessék, itt a mai ebéd - és a kezébe nyomtam az egyik bentot - Ja és egy esernyő. Azt mondták, ma számítani lehet délután esőre - kissé értetlenül nézett rám, de aztán ismét egy hatalmas mosolyt küldött felém.
 - Köszi, te mindig mindenre gondolsz. De most már induljunk - bólintottam, s beszélgetve a tegnapi filmről, elindultunk az iskolába.
15 perc múlva, már a sulim kapujában voltunk, ahol mindenki felénk fordult. Amaya felfigyelt a "veszélyre", azért gyorsan elköszönt, majd sietett tovább az ő sulijába. A lányok csalódottan sóhajtottak fel, szinte egyszerre, amikor rájöttek, hogy már elkéstek. Elindultam be a suliba, maikor hirtelen valami trappolás féle hangot hallottam a hátam mögül. Sajnos túl lassú voltam, és Frora-chan egyensen rám ugrott.
 - Jóóóó reggelt - köszönt egy hatalmas mosoly kíséretében, ami esküszöm olyan volt, mintha tényleg a füléig érne.
 - Frora-chan. már megmondtam neked ezerszer, hogy ne csináld ezt. Egyszer biztosan le fogunk esni egy ilyen miatt - mondtam egy kis dorgálással a hangomban.
 - Gome, Akane - mondta, de még közben is huncutul mosolygott rám.
 - Ti már megint korán reggel itt bohóckodtok? - érkezett meg a banda harmadik tagja is.
 - Misa-chan! Jó reggelt - szaladtam hozzá, és Frora is követett, majd Misa nyakába ugrott.
Misa köztudottan nem bírta, ha valaki hirtelen meglepi, és ebbe Frora reggeli és egész napi ostromai is beletartoztak. Miközben figyeltem a kis jelenetet, ahogy Misa próbálja levakarni magáról Frora-t, kitört belőlem a nevetés. Mind a ketten felém fordultak, majd ők is nevetni kezdtek. Így indultunk neki mi hárman az új tanév első napjának...