Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

99. fejezet

Ezt nem hiszem el... Ő mégis mit keres itt? Hogy került pont ő, pont most, pont ide?
 - Mi az? Csak nem meglepődtél? - kérdezte, de még mindig nem engedte el a karom.
Az igazat megvallva igen. Meglepődtem... És most eressz el - próbáltam kirántani a kezem szorításából... sikertelenül.
 - Azt már nem. Egy ideje már hívogatlak, de semmi válasz. Ráadásnak nem találtalak sehol. Most pedig beszélni fogunk! - kezdett el maga után húzni.
 - Eressz már el! Nem megyek veled sehová! - viaskodtam.
 - Vagy nyugton maradsz,  velem jössz és végighallgatsz, vagy....
 - Vagy? - kérdeztem dacosan.
 - Vagy belöklek a kocsiba, és elviszlek innen jó messzire, hogy senki se találjon rád! Te választasz - mondta fenyegetően.
Féltem... életemben először féltem tőle... Kelletlenül, de végül vele mentem. Egy közeli kis kávézóba mentünk... Én macchiato-t, ő fekete kávét rendelt. Belekortyoltam, remélve, hogy némi energiát nyerhetek tőle, majd rá meredtem.
 - Nos, beszélj. Nem érek rá egész nap!
 . Tisztában vagyok vele... Akkor kezdem is... Amikor legutóbb felhívtál, egy vendég volt nálam...
 - Elég közel álltok ezzel a "vendéggel" - jegyeztem meg.
 - Részben igazad van... Ő azt szerette volna, ha közel állunk egymáshoz.. Hiro volt az... azért jött, hogy meggyőzzön... de én ismét visszautasítottam....
 - Ezért volt nálad, és szólított drágámnak?
 - Mint mondtam, minden eszközzel meg akar szerezni... De én nem érdeklődöm iránta, te is tudod! Amiről viszont most akartam veled beszélni, az a Valentin-napi bál...
 - Mi van vele?
 - Tudod már, hogy kivel mész? Mert esetleg eljöhetnél...
Azonban ekkor Ikuto a semmiből feltűnt, berontott a kávézóba, és egyenesen hozzánk jött. Az asztalra csapott, majd rá nézett...
 - Akane velem. A bálra is, és most is - azzal karon fogott, és kivezetett az üzletből...