Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

85. fejezet

Sajgott mindenem... míg a levegővétel is fájdalmas volt... Kinyitottam a szemem.... Neon fény meredt rám vissza... Körbenéztem.... Karomból egy cső lógott ki... követtem egy csövet... és megpillantottam a cső másik végén lévő személyt.... Egy fotelban ült... Jobb kezét kinyújtva tartotta, oda csatlakozott a cső másik vége... bal kezében egy újságot tartott... Elmélyülten olvasta... Megpróbáltam felülni.. Amikor észrevette, hogy fel akarok ülni, letette az újságot, és felém fordult...
 - Ne ficánkolj annyit.... még a végén ismét szétszakad a varratod, és akkor hiába adom neked a vérem...
Visszafeküdtem... Végig néztem rajta... Méregdrágának tűnő ruhák, ékszerek.... Elegáns ruhák, kifinomult divatérzék... Én nem vehetem fel vele versenyt... De mégis.. Sensei engem szeret, és nem őt.. Ő mégis segít nekem... De vajon miért? Talán félreismertem volna?
 - Mi-miért segítesz?
 - Hogy miért? Látod, ez egy jó kérdést...
 - De..
 - Csitt, ne beszélj.... Csak pihenj.. vagy aludj... vagy mit tudom én... Csak ne beszélj, olvasni szeretnék...
Visszafeküdtem... Gondolkoztam, és akkor eszembe jutott...
 - Várj, mi van...
 - Azzal a sráccal? Semmi baja... A műtét sikeres volt.. Most pihennie kell... nem mehet be hozzá senki... És most csönd... - rakta keresztbe lábát.
Megnyugodtam... és ugyanakkor örültem is... örültem, hogy Ikuto-val minden rendben...és megnyugodtam, hogy a műtéte is sikeres volt.... Átfordultam az ágyon.. be, a fal felé.. háttal a jótevőmnek.... Elhelyezkedtem, majd úgy döntöttem alszom egy keveset... Éreztem, hogy szemhéjaim egyre inkább elnehezednek... vettem egy mély levegőt, majd elmerültem az álmok világában.... de utolsó erőmmel, még jótevőmhöz szóltam...
 - Köszönöm... Hiro-sama...