Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

91. fejezet

Az első kanál szinte felrobbant a számban... Hihetetlenül finom volt.. és nagyon jól esett.. Szinte azonnal megnyugodtam tőle..
- Honnan tudtad, hogy ez használni fog? - kérdeztem tőle őszinte kíváncsisággal.
- Ez is egy angol trükk - mosolygott rám.
Miközben a fagylaltot ettük, körbe néztem... Amikor megláttam az órát, szinte lefagytam...
- Ian.. nekem mennem kell...
- Vissza a kórházba? - bólintottam - Semmi gond. Nem kell visszamenned. Beszéltem az orvosoddal. Már kiengedtek!
- Tényleg? De mégis mikor
- Épp az előbb. A kocsiban.
Álmélkodva néztem rá... Nem is emlékszem, hogy telefonált volna...
- Köszönöm - mosolyogtam rá, majd folytattam a fagyi evést.
Végre ismét beszélgettünk... Már el is felejtettem, hogy milyen jó vele beszélgetni... Mire kivégeztük a fagyit, már késő este lett... Kb. 11 óra... Mind a ketten felálltunk a kis pulttól, én pedig követtem Ian-t. Felvezetett a lépcsőn, egy tágas szobába.
- Nos, tessék. Ez lenne a te szobád. Már mindent előkészítettem - vezetett be.
- Te aztán előrelátó vagy - mosolyogtam rá.
- Melletted, muszáj - heccelt.
Körülnéztem a tágas szobában, és elámultam... Teljesen olyan volt, mint az én szobám.. Már szinte mindenhol otthon vagyok, nevette magamban.
- Jó lesz? - kérdezte.
- Persze, hogy jó! Mesés!
- Akkor jó. Úgy terveztem, hogy pár napig itt maradhatnál, míg a rendes elbocsátásod meg nem történik... Itt úgyis orvosi felügyelet alatt vagy - nevetett - Persze akkor jössz, és mész, amikor akarsz.
- Nagyon szépen köszönöm, Ian. Sokkal tartozom neked- öleltem meg.
- Ugyan már... ez a legkevesebb - és egy puszit nyomott a homlokomra.