Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

98. fejezet

Megnéztük a napfelkeltét..  Láttuk, ahogy a fény lassan bekúszik a város falai közé... Meseszép volt.. Felemelő látvány... Amikor a Nap már elhagyta a horizontot, mi is visszamentünk helyünkre, akár a Hold. Éppen, hogy visszaértünk, egy nővér jött be Ikuto szobájába.
 - Na, hogy telt az estétek? - kérdezte hatalmas mosollyal arcán.
 - Köszönjük jól - mosolygott vissza Ikuto, és megfogta a kezem.
Mire a nővér beért, Ikuto már az ágyában feküdt, én pedig mellette ültem egy széken. Amikor megfogta a kezem, én zavartan néztem rá vissza. A nővér kisietett, hogy behozza a gyógyszereket.
 - Mi a baj? - kérdezte.
 - Semmi... csak egy kicsit furán érzem magam... - mondtam szemem lesütve.
 - Miért érzed magad furán?
 - Csak...
 - Igen? - nézett mélyen a szemembe.
 - Na itt is vagyok - lépett be a nővér.
Láttam, hogy Ikuto csalódottan engedi el a kezem... Maga elé mered, és némán ül...
 - Kis hölgy, azt hiszem itt az ideje, hogy elmenj - terelt ki a szobából a nővér.
Én szótlanul mentem el, de az ajtóból még utoljára visszanéztem rá... Teljesen magába szállt... Arcáról eltűnt az iménti vidámság... mintha egy teljesen más ember lett volna most, mint 2 perccel ezelőtt... Kimentem a folyosóra, és elővettem az Ian-től nem rég kapott vadi új telómért. Beütöttem Ian számát, de nem hívtam fel... Most szükségem volt egy kis sétára- Elővettem zsebemből a fülhallgatóm, és bekapcsoltam a zenét... Kiérve a kórházból a hosszabb utat választottam. Végig a parkon, át a tavon keresztülívelő hídon, és át a város belvárosán. Megálltam az egyik piros lámpánál, megvártam míg vált, aztán leindultam. De amikor éppen le akartam lépni, valaki elkapta a karomat, és vissza rántott...Egy pillanattal később egy kocsi száguldott el előttem... Ha az a valaki nem ránt vissza, elütöttek volna... Hálásan fordultam hátra, megmentőm felé.
 - Nagyon szépen köszönöm, hogy megmentett . mosolyogtam rá.
 - Ejnye, Akane.... Jobban is vigyázhatnál magadra... - morogta egy ismerős hang....