Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

102. fejezet

Sikoltva ültem fel az ágyban... Zihàlva vettem a levegőt... Egy kar ragadott meg... Felsikoltottam...
- Csss... Csak èn vagyok az - mondta Sensei, ès àtkarolt - Semmi baj. Csak rosszat álmodtàl...
- Mègis hol vagyun - kèrdeztem, miközben lègvètelem kezdett visszaàlni a normálisra.
- Ez lesz az ùj otthonunk... Egy règi, eldutt hàz. A szüleid tudta nèlkül vettem, nèvtelenül, amikor mèg azt hittèk az emberek, hogy èn vagyok a koronaherceg.
- Akkor itt biztonsàgban vagyunk? - fordultam felè.
- Igen. Nem kell aggòdnod, itt senki sem talàlhat rànk. De most aludj. Ki kell pihenned magad!
Azzal visszahùzott az àgyba, szorosan a hàtamhoz feküdt, majd àtölelt. Èn amilyen szorosan csak tudtam, hozzà bùjtam, mert ìgy legalàbb biztonsàgban èreztem magam. Szinte azonnal elaludtam, amint lehunytam a szemem. Most nem volt rèmálmom. Nyugodtan aludtam. Madàr csicsergès, ès egy kellemes illat èbresztett. Àlmosan èbredtem, nyùjtòzkodva. Felültem az àgyban, beletúrtam a hajamba, felhúztam az egyik térdem, és lassan, hunyorogva kinyitottam a szemem. Ekkor pedig kinyílt az ajtó.
- Jó reggelt Csipkerózsika. Jól aludtál? - lépett be az ajtón, kezében egy megrakott tálcával - Meghozta a reggelit.
- Hmm - szimatoltam a levegőbe - Jó illata van - mosolyogtam rá.
- Egy kis tejeskávé, házi kenyérből készült pirítós és a többi...
- Házi? Te csináltad? - csodálkoztam, ő pedig az ölembe rakta a tálcát.
- Nem nézed ki belőlem, hogy tudok kenyeret dagasztani és sütni? - kérdezte nevetve.
- Hát a hercegképzés miatt azt hittem, nem tanultál ilyeneket...
- Ebben igazad van. Akkor tanultam, amikor elszöktem a testőrök elől... Akkor is idejöttem... 2 évig éltem itt, amikor rájöttem, hogy vissza kell mennem... Legalábbis addig, amíg te el nem foglalod a helyed...
- Köszönöm - súgtam.
- Ugyan mit? - kérdezte nevetve, és az ágyam szélére ült.
- Mindent... Hogy neked köszönhetően normális gyermekkorom lehetett... Hogy vigyáztál rám az iskolában... Hogy mindig mellettem álltál... Hogy mindig hittél bennem... Ezt a reggelit... De ami a legfontosabb... Köszönöm, hogy megtapasztalhattam milyen jó is, amikor szeretsz valakit, és ő viszont szeret!