Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

96. fejezet

Hihetetlenül boldog voltam... Örültem, mert most már bizton tudtam, hogy valaki mindig mellettem áll majd. Ő azóta már visszafeküdt az ágyába, és hosszas kérlelés után sikerült rávenni, hogy aludjon egy keveset... Én leültem az egyik székre, és mellette maradtam... Hosszú napom volt... Nem sokkal később én is elszenderedtem... Arra tértem magamhoz, hogy Ikuto megrázza a vállam...
 - Akane... Akane ébredj - rázogatott.
 - Ikuto... mi az? Mi történt? - kérdeztem ébredezve.
 - Semmi baj. De gyere velem. Mutatnom kell valamit - mászott ki az ágyból.
 - Mégis mit? - néztem rá csodálkozva.
 - Csak kövess. Ne aggódj.
Lemászott az ágyról, felvette  köntösét, majd rám terített egy takarót, és megfogta a kezem. Intett, hogy kövessem őt. Elindult, engem pedig maga után húzott. Út közben majdnem beleütköztünk egy biztonsági őrbe, de Ikuto még időben elbújtatott minket. Ez után felmentünk a tetőre. Kiérve megcsapott minket a friss éjszakai levegő utánozhatatlan illata... Becsuktam a szemem, hogy élvezzem ezt a mesés érzést... Ekkori Ikuto mögém került, és kezeivel eltakarta szemeim...
 - Ikuto... mégis mit művelsz? - kérdeztem, és próbáltam leszedni kezeit.
 - Csak maradj nyugton és ne félj... Mutatni akarok neked valamit... Bízz bennem...
Igaz... Bíznom kell bennem... Bólintottam, ő pedig fülembe suttogott...
 - Köszönöm - és vezeti kezdett.
Nem tudtam hova megyünk, de bíztam benne. Nem sokkal később megálltunk. Kezeit levette szemeim elől.
 - Most kinyithatod - súgta fülembe.
Kinyitottam szemeim, és még a lélegzetem is elállt. Éreztem, hogy hátulról átölel, s magához szorít. Én is átöleltem karját, és élveztem az elém táruló látványt.
 - Meseszép - suttogtam delejes hangon.
 - Ugye?  Hiába.. nappal is szép ez a város, de az éji fényárban szinte földöntúli a szépsége...
 - Mégis honnan tudtad? - fordultam valamelyest hátra.
 - Amikor esténként eszembe jutottál, nem tudtam elaludni... Hiányoztál.. Meg akartalak keresni, hogy veled legyek.. De nem tehettem... Ilyenkor mindig kimentem az udvarra és a csillagokat néztem... vagy fel a tetőre és a város fényeit figyeltem...
Ezt nem hiszem el... Miattam voltak álmatlan éjszakái? Én pedig még kételkedtem benne... Ismét végiggördült arcomon egy könnycsepp...
 - Mi a baj? - súgta a fülembe.
 - Semmi. Csak boldog vagyok, hogy itt vagy nekem.
 - Hm... én is boldog vagyok, hogy végre ismét itt vagy nekem - és egy lágy csókot lehelt ajkaimra...