Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

97. fejezet

Ezt nem hiszem el... Mégis mit tettem? Ikuto... megcsókolt! Ezt nem hiszem el... Megcsaltam Sensei-t... Nem is... Várjunk csal... Már nem vagyunk együtt... ő csalt meg engem először! Tehát most szabad vagyok, és azt csinálok, amit akarok! De mégis... Annyira fura érzés fogott el... Nem úgy, mint amikor a kastélyban  töltött első éjszakán a falnak lökött, és megcsókolt... Ez más volt... Nem jobb vagy rosszabb... csak más... Amikor ajkaink szét váltak, mélyen egymás szemébe néztünk...
 - Sajnálom, ezt nem kellet volna - súgta.
 - Hm... semmi baj - ráztam meg a fejem.
 - De te most együtt vagy azzal a tanárral, nem?
 - Nem... - mondtam szomorúan, elfordítva fejem.
 - Miért? Mi történt?
 - Amikor kiengedtek a kórházból, felhívtam, hogy beszéljek vele...
 - És?
 - Amikor beszéltünk, egy nő szólt bele.. majd lerakta a telefont - mondtam könnyeimmel küszködve.
 - Azt ne mondd, hogy amíg te a kórházban feküdtél, ő megcsalt téged?!
Nem tudtam válaszolni... Könnyeim elhatalmasodtak rajtam. Ő még jobban magához szorított... Karjaiból átérződtek érzései is... Éreztem együttérzését, vigasztalását, szomorúságát... Csak pár percig állhattunk ott egymás karjaiban, amikor hirtelen elhaltak a város fényei... Madarak csipogása hallatszott, és az eddigi korom sötét ég átváltozott sötét-rózsaszínre...
 - Itt a napfelkelte - súgtam.
 - Igen.. egy új kezdett.-... a remény első sugara...
 - Új kezdet... jó is lenne, ha előröl kezdhetném - súgtam szomorúan.
 - De hiszen előröl kezdheted! Most, hogy a hercegnői székbe kerültél, egy másik életet kezdesz! Azon változtathatsz, amin csak akarsz! Ez egy új kezdet!
Ahogy ezt kimondta, rájöttem, hogy igaza van... Azzal, hogy elkezdtem a hercegnőképzésem, elkezdtem az új életem is... Döntöttem! Tiszta lappal indulok, és elfelejtem a múlt sötét árnyait...