Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

87. fejezet

Újabb hét telt el... hamarosan kiengednek... hamarosan.. 4 nap... És holnap már láthatom Ikuto-t is... A kapcsolatot persze tartottam a skacokkal végig... és ... róla... már kezdtem teljesen elfelejteni... Időközben a gépre letöltöttem pár játékot és programot, ezért amíg ők suliban voltak, én addig se unatkoztam >.<
A szüleimmel, mármint a nevelő-szüleimmel azóta se beszéltem.. pedig már vissza kellet volna jönniük... de Amaya-val se beszéltem... Alig több, mint egy hónap telt el, és tessék... máris a feje tetejére fordult minden... Lassan kezdek félni a jövőmtől... Elvettem a laptopot, és beléptem a video chatbe... tudtam, hogy még nincs fenn senki, de játszani akartam, és néha órák hosszára is belemerültem... nem tudom mennyi idő telhetett el, de egyszer csak valaki megszólalt a gépemből...
 - Szia, hogy vagy?
 - Öööö, szia...
 - Ei vagyok... Látom nagyon belemerültél valamibe - mondta nevetve.
 - Öööö, ja igen.... egy játék..
 - Értem
 - És te hogy-hogy fenn vagy? Nem iskolában kéne lenned?
 - Ott is vagyok.... A gyengélkedőn...
 - Miért, mi történt? Jól vagy? - léptem ki közben a játékomból.
 - Én jól vagyok... De...
 - Ki az? Már él a videó kapcsolat!
 - Akkor inkább megmutatom.. - láttam, ahogy fordul a kamera...
Lélegzetem elállt... Nem hittem el, amit láttam... Nem akartam elhinni...
 - Mé-mégis mi történt vele?
 - Egész nap rosszul érezte magát... Élő-halottként kóválygott... Aztán testnevelés óra alatt egyszerűen elájult... Magas láza van... és már egy másfél órája így van, és nem kell fel....
 - Ian mit mond?
 - Várj, adom őt... - és ismét forgott a kamera.
 - Szia... Nem tudok még valami sokat mondani... A vizsgálatok alapján túlhajszolt és alultáplált... Nem tudsz valami gondjáról?
 - Á-á.... nekem nem mondott semmit...
 - Értem... Ha az iskola végéig sem tér magához, kénytelenek leszünk átszállítani a kórházba...
 - Értem... remélem rendbe jön.. Kérlek nagyon vigyázzatok, Frora-ra....