Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

112. fejezet

Láttam a döbbenetet a szemében... Tudtam, én is hasonló arckifejezéssel nyugtázhattam Ian szavait... Döbbenet, megrendülés, majd harag cikázott át a szemein.
 - Mit mondott még? - kérdezte és a szeme a vágy tüzében égett.
 - Semmi mást... csak ennyit....
 - Ne aggódj! Ígérem, hogy megtalálom Őt!
 - Kérlek. De vigyázz magadra. Nem akarom, hogy bajod essen!
 - Most ne velem foglalkozz. Inkább azt találd ki, hogy mit mondasz majd a lányoknak, ha faggatni kezdenek!
Igaza volt... Még semmi használható ötletem nem volt... És ahogy a lányokat ismerem, nem fognak beérni egy egyszerű kis semmiséggel... Hát persze.. már tudom is...
 - Kérnék még egy szívességet - fordultam ismét Ikuto felé.
 - Persze. Mondd csak.
 - Kitaláltam valamit, ami lenyugtatná a lányokat.
 - Hallgatlak.
Elmondtam neki a tervét, majd ő távozott is, hogy megtegye a szükséges előkészületeket. Amint kilépett az ajtón, a lányok rohantak be hozzám. Láttam, hogy nagyon dühösek... mondjuk meg tudom érteni őket... Karjukat keresztbe fonták, és körülállták az ágyam. Végül Misa szólalt meg.
 - Na akkor miről is susmorogtatok itt ketten?
 - Semmi fontosról. Csak egy kis meglepetésről....
 - Persze. Akane nem most jöttünk le a falvédőről - csatlakozott Frora.
 - Nem akarom elrontani a meglepetést... Bocsi, de ezt most nem árulhatom el.
 - Tojunk a meglepetésre, most azonnal tudni akarjuk - lépett előre Sam.
 - Pontosan - erősítette meg Hikari.
Jaj ne... elfogom magam nevetni... Annyira mókás így látni őket.... Mint a durcás kisgyerek, aki nem tudja hova rejtették az ajándékát....
 - Ki vele! - kiáltottak rám egyszerre.
Vettem egy mély levegőt, majd mosolyogva válaszoltam.
 - Hazatérésem megünneplésére egy bált adok!