Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

109. fejezet

Az ajtó szinte hangtalanul csukódott be mögötte. Hallottam a távolodó léptek visszhangjait... Tudtam, hogy kemény voltam, de helyesen cselekedtem. Mélyen belül tudtam... mégis fájt... 
 - Miért vagy ilyen vele? - kérdezte halkan Sam.
 - Én is tudom, hogy csak a legjobbat akarja nekem....
 - Akkor meg?
 - Nincs mit tennem... el kell neked mondanom mindent, ami mostanában történt.. de készülj fel... ez egy hosszú mesedélután lesz - sóhajtottam.
Belekezdtem a mesélésbe.. Elmondtam mindent... Az első találkozásunk Sensei-el... A balesetet, a kórházat, Ian-t... A veszekedéseket és a kibéküléseket... Kaiji visszatérését... Sensei menyasszonyát... Az általános rajzszakköröm hirtelen feltűnését.. Amaya-t... A hercegnősséget... Ikuto-t... az újabb galibákat... Hikari feltűnését..  A húgom és az anyám megjelenését... A hercegnői órákat... A Valentin-napi bált... A szökést és az összeköltözést... Az elrablást, és a kórházba kerülésem... 
 - Huh... már értem, hogy miről beszélsz... De akkor is túl kemény voltál vele...
 - Tudom... de nem tehettem mást...
 - Igaz... Segítsek neked valamiben?
 - Nem, köszönöm. Már egész jól boldogulok.
 - És mondd csak, mikor...
 - Mikor fogok újra látni? Hamarosan. Az orvosok szerint már csak pár nap.
 - Értem. Most mennem kell. De holnap ígérem, visszajövök hozzád - állt fel a székről és visszarakta helyére.
 - Sam! - szóltam utána - Kérlek szólj Ikuto-nak, hogy jöjjön be...
 - Rendben van - mondta halkan, azzal kilépett a szobából.
Hallottam a távolodó lépteke, majd Ikuto közeledését. Az ajtó kinyílt, én pedig vettem egy mély levegőt...
 - Samantha mondta, hogy hívtál.
 - Igen.. szeretnék bocsánatot kérni az előbbiért...
 - Ugyan már... igazad volt...
 - Nem kellett volna ilyen szigorúnak lennem....
 - Csak nem akarsz több bajt...
 - Igen....
 - Ne aggódj, értem én . lépett közelebb, és leült az ágyam szélére.
 - Köszönöm, hogy itt vagy - súgtam, ő pedig megfogta a kezem.
 - Ez a dolgom.. emlékezz, én vagyok a komornyikod...