Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

110. fejezet

Elérkezett a nagy nap! Végre leveszik a szememről ezt a vacak kötést... Amint hallottam, kb olyan 8 orvos lehet benn.. Meg persze Ikuto, Misa, Frora, Hikari és Sam. Az elmúlt napokban mindenki összeismerkedett...Éreztem, hogy veszik le a kötésem... Mintha világosságot láttam volna.... Amikor az utolsó réteg is lekerült, az orvos megszólalt:
 - Jól van Amori-chan. Itt az ideje, hogy kinyisd a szemed.
Vettem egy mély levegőt, majd lassan kinyitottam a szemem. Fényt láttam.. pont mint azon a napon... Hunyorogva néztem körbe, és szaporán pislogtam. Homályosan, de emberi harcok kezdtek kirajzolódni.... Azonban akit először megláttam, arról nem is tudtam, hogy itt van...
 - Ian! - kiáltottam fel csodálkozva.
Az ajtóban állt, a falnak támaszkodva. Amikor észrevettem, ellökte magát a faltól, és közelebb jött.
 - Micsoda megtiszteltetés... Engem látsz először...
 - Mégis mit keresel itt? - lépet azonnal elé Ikuto.
 - Neked semmi közöd hozzá, szolga fiú.... - lökte odébb egy mozdulattal.
 - Ő nem egy szolga, Hanem a barátom! Te viszont nem vagy az4 Jobb ha elmész.
 - Ejnye, hogy beszélsz te a vőlegényeddel?
 - Te soha nem voltál és nem is leszel a vőlegényem!
 - Édesanyád nem így látja.
 - Ez az én életem, és nem az övé! Én döntök, hogy kihez megyek hozzá!
 - Kitalálom. Te Kaito-t szereted, igazam van?
 - Igen! Őt szeretem.!
 - Akkor had áruljak el neked egy kis titkot - lépett oda hozzám, majd közel hajolt, hogy csak én halhassam, hogy mit mond - Kaito-t én raboltattam el. Soha többé nem fogod látni őt! Te hozzám tartozol, és nem hozzá...
 Ezt nem hiszem el.. Ő raboltatta el? Ez már több a soknál.. Könnyek gyűltek a szemembe... Elegem van belőled. Dühösen meredtem rá és pofon vágtam.
 - Azonnal tűnj innen!