Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

115. fejezet

Nem törődve a megrökönyödött tömeggel, átvágtam köztük. Egyenesen a teraszt ajtó felé rohantam. Átverekedtem magam a zsongó tömegen és kivetettem magam az erkélyre. De amint kiértem, beleütköztem valamibe.
 - Ho-ho... lassan a testtel - szólalt meg egy férfihang.
Értetlenül pislogtam fel rá. Ez nem Sensei hangja volt, mégis olyan ismerősnek tűnt. Felnéztem rá,hatalmas, szürke szemek figyeltek.
 - Amaya... - szóltam elfúló hangon.
 - Hali. Rég találkoztunk már, Akane.
 - Mégis, hogy kerülsz te ide?
 - Jöttem gratulálni, hogy kiengedtek. Jobban is vigyázhatnál magadra. hanyadszor is kerülsz kórházba már az éven?
 - Ez most nem fontos!
 - De igenis az! Három hónap alatt már vagy ötször voltál kórházban! Ez nem mehet így sokáig tovább
 - Jól van, igazad van... De most azt mondd meg nekem, hogy nem láttál erre az előbb két férfit?
 - Nem. Senki se járt itt... - mondta zavartan.
 - De igen! Az előbb láttam itt őket!
 - Akane... itt rajtam kívül nem járt senki - mondta lassan, szaggatottan, mintha egy analfabétával beszélne.
 - De itt voltak! Ian és Sensei! Egy perce léptek itt ki!
Rohanó léptek hangja csapta meg a fülem. Magassarkúk kopogása...
 - Akane! Mégis mi történt? - kérdezte lihegve Sam.
 - Miért kiáltottad, hogy Sensei?
Rájuk néztem... Hátuk mögött kíváncsi tekintetek tűntek fel... Igaz is, most biztosan hülyének néznek.. Ikuto tűnt fel... A tömegből kilépett hozzánk az erkélyre, majd becsukta a hatalmas üvegszárnyas ajtót. Csend ereszkedett ránk. Ikuto egyenesen a szemembe nézett. Várt egy percet, majd elém lépett.
 -Őt láttad? - kérdezte egyszerűen.
 - Igen... Vele volt - mondtam undorral a hangomban - Sietnünk kell! Úgy érzem már nincs sok időnk - kiáltottam már-már sírva.
 - Ne aggódj. Ígéretet tettem! Várjatok itt... csak egy perc - azzal elment.
Mi ott maradtunk csendben. Mind engem figyeltek. Amaya szemében szánalom és együttérzés, a lányok szemében düh és csalódottság szikrázott. Ikuto komor tekintettel tért vissza... Ismét csak engem figyelt.
 - Megnéztem a kamerák felvételét...
 - És? - kérdeztem.
 - A felvétel szerint... Amaya-t leszámítva... senki se járt itt....