Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

117. fejezet

Valaki a vállamnál fogva rázott meg... és közben engem szólongatott... nem tudtam ki volt az, de ismerősnek tűnt.. túl ismerősnek.... Lassan kinyitottam a szemem... egy hosszú szőke hajú srác ült az ágyam szélén... ágy... mégis hogy? én tegnap egy virágos mezőn voltam... és ez biztos! Mégis, hogy kerültem ide?
 - Felébredtél? - kérdezte.
 - Mégis hol vagyok? - kérdeztem és lassan felültem az ágyban.
 - A házunkban. Jobb lesz, ha nyugton maradsz!
 - Mégis mi folyik itt Daigo? - kérdeztem.
 - Egyszerű... elraboltunk - vonta meg a vállát.
 - Elraboltatok? Mégis kivel?
Nem érdekezett válasz a kérdésemre, hanem kinyílt az ajtó. Egy lány lépett be rajta... ismerősnek tűnt, de csak akkor ismertem fel, amikor már az ágyamhoz ért...
 - Hiro... - sziszegtem.
 - No lám... tehát emlékszel rám....
 - Daigo.. Mégis mi közöd van ehhez a lányhoz? - fordultam felé.
 - Hogy mi? Ő az unokanővérem.
Ezt nem hiszem el... Ők.. ők unokatestvérek? Az lehetetlen... hiszen már évek óta ismerem Daigo-t! Ő nem gonosz! Ő nem olyan, mint Hiro! Ez csak egy rossz álom lehet.... vagy egy félreértés...
 - Gondolom kíváncsi vagy rá, hogy miért raboltunk el...
 - Kitalálom.... bosszú?
 - Ezúttal nem... Megegyeztem Ian-nel. Ha Ő megkap téged, elengedi a vőlegényem.
 - Ő nem a vőlegényed!
 - De igen. Hazudott nekem.
 - NEM! Nem hazudott nekem!
 - Tényleg? Akkor ugye azt is tudod, hogy tőle vagyok terhes.....