Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

119. fejezet

Kezemből kiesett a fegyver, az a ribanc pedig holtan esett össze... Ruháján végigfolyt a vér, szeme fenn akadt... Visszafordultam Ikuto-hoz... Nem hiszem el, hogy meghalt... Ő nem halhatott meg... Lassan odamentem hozzá és letérdeltem mellé... Megfogtam a kezét... teljesen hideg volt... szeme becsukódott...Nem tudtam mégis mit kéne tennem... én nem voltam orvos... orvos... fel kell hívnom Ian-t... de nem... Ő rabolta el Sensei-t... mégis mit tehetnék? Nem bízhatok már senkiben... egy pillanat... Amaya apja is orvos! Fel kell Őt hívnom... Amaya mindig segített az apjának a rendelőben. Ő biztos tudná mit kell tenni! Gyorsan benéztem a kocsiba. A kesztyűtartóban találtam meg a telefont. Bepötyögtem Amaya számát.
 - Igen? - szólt bele a telefonban.
 - Amaya én vagyok az Akane. azonnal ide kell jönnöd. Meglőtték őt! - zokogtam a telefonba.
 - Mégis kit? Hol vagy és mi történt?
 - Nem tudom hol vagyok... Próbáld meg lekeresni a GPS adatokat... Az a ribanc Hiro lelőtte Ikuto-t! Sietned kell. Nem halhat meg!
 - És mi van Hiro-val?
 - Halott...
 - Mégis hogy?
 - Megöltem.. de ez nem fontos. Azonnal ide kell jönnöd! - azzal leraktam a telefont.
Levettem a pulcsit, ami rajtam volt, összehajtogattam és Ikuto feje alá tettem. Futó léptek zaját hallottam. Odafordultam.. Daigo volt az. Amikor meglátta, hogy Hiro mozdulatlanul fekszik földön, odarohant hozzá. Próbálta kitapintani a pulzusát, de amikor nem találta, hisztérikus sírásban tört ki.
 - Mégis mi a franc történt itt? - üvöltötte.
Nem válaszopltam neki. Még csak rá se figyeltem. Ikuto-val foglalkoztam, nem vele. Azonban egszer csak valami kattanásra lettem figyelmes. Lassan fordultam meg. Daigo kezében ott volt a fegyver és egyenesn rám szegezte azt.
 - Te ölted meg! - üvöltötte - Csak nyugton kellet volna maradnod és akkor nemesek senkinek baja! De most miattad meghalt! Ezért az életeddel fizetsz!!
Nem volt időm bármit is tenni... Utolsó ép gondolatommal becsuktam a szemem és felemeltem kezem, bízva abban, hogy majd a golyó megáll a kezembe fúródva... De a lövés hangja nem velem szemből zúgott, hanem mellőlem... Kinyitottam a szeme... Daigo vérében fuldokolva feküdt a földön... megfordultam.. Ikuto a könyökén támaszkodva szorította fegyvert, amivel egy másodperce mentette meg az életem....