Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

126. fejezet


Úgy éreztem muszáj egy kicsit leszabadulnom. Már nem csak a palota árasztott magából nyomasztó légkört, hanem a régi otthonom is. Át kellett gondolnom, hogy mis is fontos nekem igazából. Hiába kötelességem a trónra lépni, ha a szívem mást diktál. Észre se vettem, hová tartok, csak amikor a pincérnő odalépett hozzám. A régi kávézóban voltam. Gyorsan rendeltem egy fehér-csokis kávét és próbáltam összeszedni a gondolataimat.  A váltáskámból elővettem egy kis jegyzettömböt és felírogattam azokat a dolgokat és érveket, amik eszembe jutottak.  Egy kisebb lista keletkezett, mire a pincérnő kihozta a rendelésem. Felírtam mindent, ami csak az eszembe jutott. Két oszlopra osztva a lapot: Királynő || Régi élet. Az első oszlopba olyan szavak kerültek, mint kötelesség, becsület, hagyomány, valódi család, Ikuto. A másik oszlopba pedig olyanok, mint a szeretet, szerelem, Sensei, Amaya, a régi családom, barátok, iskola, szabadság. Ahogy végigtekintettem a lapot arra jutottam, hogy ezzel csak még jobban nehezítettem a saját helyzetem. Ha eddig nem voltam totál összezavarodva, akkor most sikerült összezavarnom saját magam… Egyszer csak egy nő lépett be a kávézóba, körül nézett majd elindult felém. Először azt hittem, hogy valamiféle híresség lehet, mivel annyira kecsesen mozgott és sugárzott belőle a magabiztosság. Magas volt, nagyon magas, de ugyan akkor hihetetlenül vékony is. Egy nagy fkete napszemüveget viselt, ami szinte a fél arcát kitakarta. Amikor odaért hozzám levette, majd leült velem szemben.
-          Végre találkozhatunk, Akane – mosolygot rám.
-          ÖÖÖÖ… de… mégis… ki… - kezdtem össze-vissza dadogva, mire ő felkacagott.
-          Mondhatom kedves nővérkém van, még meg se említett engem neked? Na mindegy, mit is várhatnánk egy királynőtől? Én a nagynénéd vagyok, Maiko.
-          A nagynéném? – bukott ki belőlem csodálkozva.
-          Igen és a keresztanyád is, ha már itt tartunk – kacsintott rám játékosan.
Arcomat kezeimbe temettem. Ez már sok volt nekem. Mit titkolna még vajon előlem? Nincs véletlenül valahol még pár testvérem, vagy hasonló?