Egy nap feltűnik egy titokzatos férfi tanár, és teljesen felkavarja egy átlagosnak hitt lány életét. Megjelenésével sötét titkok látnak napvilágot, szívek törnek össze, szerelmek születnek, és lesznek semmivé. És mindez egy iskolában. Túl élik vajon a bonyodalmakat? Boldogok lehetnek együtt valaha is? Vár-e rájuk közös jövő, vagy a vér tönkretesz egy többéves, igaz szerelmet.......

Sensei :3


Sensei nem olyan rég, körülbelül 2 hónapja jött az iskolánkba. Mindenki örömmel fogadta, mivel ő volt az egyetlen fiatal férfi tanár a mi lányiskolánkban. Rögtön népszerű lett kissé kócos félhosszú szőkés-barna haja, és a méregzöld szemei miatt. Minden lánynak ő volt a megtestesült vágy, akit nem lehetett elérni. Sensei mindenkihez nagyon kedves volt, az órákon, a szünetekben, de még iskola után is időt szentelt a diákjaira. Én amint megpillantottam, beleszerettem... Nem szóltam senkinek, bár jól tudtam, senki se lepődne meg rajta, hisz szinte az egész suli így érez, és nem csak a diákok, hanem szinte minden tanárnő is. Én mégis úgy éreztem jobb, ha senkinek se szólok róla. Az óráján sajnos egy kicsit messze ültem tőle, de még abból a távolságból is iszonyat jól nézett ki. Minden szünetben ő volt a téma, és ezt ő is nagyon jól tudta.  Sok pletyka keringett róla, és szinte mindegyikben volt valami híresség, aki állítólag a Sensei barátnője volt, ám előbb-utóbb mindről kiderült, hogy csak süket szóbeszéd. Sensei nem szívesen beszélt magáról, se a családjáról, se a magánéletéről, se a hobbijairól. Szinte semmit se tudtunk róla, de ez csak még inkább vonzóvá tette őt. Az iskolában mindig egy sötétbarna sportcipő, kopott sötétkék farmer, és vagy rózsaszínes, vagy világoskék ing volt rajta. Az ingén a felső kép gombot mindig kigombolta, s így láthattuk a nyakában lógó ezüstláncot, s rajta azt a különleges medált. Senki se tudta mit is ábrázol. vagy mi a jelentése, de ez is egy volt az ő "titkai" közül :)